Zarządzanie stresem w pracy i na co dzień

„Tracę nerwy”, „Kipię ze złości”, „Krew mnie zalewa” – znasz to uczucie? Myślisz tak czasem o sobie w sytuacji trudnej, stresogennej?

W takim razie zapraszamy Cię na warsztat, który prowadzi Jagoda Wąsowska – trenerka biznesu z ponad 20 letnim doświadczeniem trenerskim a jednocześnie biegaczka i miłośniczka ultramaratonów górskich.

Dowiesz się na nim, jak organizm reakcjami fizjologicznymi i psychologicznymi sygnalizuje Ci sytuację stresogenną. Przekonasz się, jak ważne i zarazem dostępne dla każdegotechniki wspierania siebie w chwilach przeciążenia pracą.Pogłębisz samoświadomość i wypracujesz metody kontroli emocji, by już WIĘCEJ NIE STRESOWAĆ SIĘ STRESEM!

Program szkolenia

CZYM JEST STRES? –  POZYTYWNE I NEGATYWNE NASTĘPSTWA JEGO WYSTĘPOWANIA

  • Uwarunkowanie odczuwania stresu typem osobowości – wewnętrzne czynniki stresowe, osobowość typu A (agresywna) i D (depresyjna).
  • Czym jest stres? Rodzaje stresu (eustres, dystres).
  • Czy każdy stres jest zły? Proporcja poziomu stresu do wykonywanego zadania – Prawo Yarkesa i Dodsona.
  • Przyczyny chronicznego stresu.
  • Następstwa długotrwałego stresu.
  • „Koło życia” wg Aleksandra Lowena – co blokuje dostęp do naszych mocnych stron?

ŹRÓDŁA STRESU

  • Objawy stresu (objawy dostrzegalne w zachowaniu).
  • Neurofizjologia reakcji stresowej – co się dzieje w moim mózg, kiedy się denerwuję?
  • Fizjologiczne przejawy reakcji stresowej (objawy dostrzegalne w funkcjonowaniu ciała).
  • Psychologiczne przejawy reakcji stresowej (objawy dostrzegalne w zachowaniu).
  • Fazy stresu – od „uciekać czy bić się” do „udawać martwego”. Rozpoznanie wczesnych sygnałów ostrzegawczych zapowiadających wybuch emocjonalny.
  • Następstwa chronicznego stresu (frustracja, problemy z koncentracją, choroby stresowe, kłopoty ze snem, chroniczne zmęczenie, depresja, syndrom wypalenia, bezpłodność).
  • Zapobieganie chorobom związanym z przeciążeniem stresem.

JAK STRES WPŁYWA NA MNIE?” – OSOBISTA „MAPA SYTUACJI STRESOGENNYCH” (AUTODIAGNOZA)

  • Jakie sytuacje są dla mnie trudne? – typologia indywidualna.
  • Jak reaguję na sytuacje trudne? – schematy, nawyki działania.
  • „Linia czasu” – źródła wewnętrznego oparcia.

TRENING KONTROLI EMOCJI W SYTUACJACH TRUDNYCH, TECHNIKI REDUKCJI DUŻEGO STRESU

  • Ćwiczenia oddechowe – kontrola tętna, rozluźnianie mięśni.
  • Trening relaksacji neuromięśniowej.
  • Techniki umysłowe – wizualizacje, afirmację.
  • Gimnastyka mózgu – ćwiczenia synchronizujące półkule mózgowe.
  • Office aerobik – ćwiczenia fizyczne poprawiające sprawność umysłową.
  • Ćwiczenia i zabawy ruchowe – ćwiczenia Dennisona, technika Jacobsona, Mindfulness.

Cena zawiera:

  • Dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia.
  • Autorskie materiały szkoleniowe (w formie PDF – przesłane przed rozpoczęciem szkolenia).
  • Zaświadczenia o przebytym szkoleniu dla każdego uczestnika.

Minimalne wymagania sprzętowe dla uczestników:

  • internet o prędkości powyżej 4mbp/s
  • aktualna wersja jednej z przeglądarek: Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari
  • komputery z systemem Windows od wersji 7 w górę, lub MacOS od wersji 10
  • głośniki lub słuchawki
  • kamera, mikrofon

Dokonaj zgłoszenia

Udział w szkoleniu (1 osoba) 552 zł netto
Dostępne Bilety: Bez limitu
Bilety Udział w szkoleniu (1 osoba) zostały wyprzedane. Możesz spróbować wybrać inny bilet.
Szkolenie
Zgłoszenie Pobierz ofertę

Data

20 grudnia 2021

Czas

09:00 - 15:00

Koszt

552 zł netto

Etykiety

On-line

Lokalizacja

On-line

Organizator

Vademecum - Konferencje i Szkolenia
Telefon
+48 71 341 85 10
Email
vade@vade.com.pl
Strona WWW
https://vade.com.pl

Prowadzący

  • Jagoda Wąsowska
    Jagoda Wąsowska
    Trener I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikowany Coach Multi Level Coaching, konsultant, magister edukacji. Zakres realizowanych szkoleń: efektywność i zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie stresem i kontrola emocji, komunikacja i asertywność, wystąpienia publiczne i autoprezentacja, efektywność zawodowa i osobista, kreatywność i proaktywność, joga umysłu. Maratonka – wykorzystuje poznane metody między innymi do realizacji swoich celów sportowych, zdobyła Koronę Maratonów Polskich, specjalizuje się w bieganiu górskim – przebiegła między innymi Bieg Rzeźnika, CCC w ramach Ultra-Trail du Mont – Blanc,  Dolomiti Extreme Trail, Chudego Wawrzyńca, Triadę. Ceni piękno przyrody, poczucie humoru oraz zdrowy rozsądek.

Comments are closed