Szkolenia zamknięte dla firm

Szkolenie zamknięte jakiego potrzebujesz

Szkolenie zamknięte to szkolenie w 100% dostosowane do Twoich potrzeb. Bierzemy pod uwagę uwarunkowania rynkowe Twojej firmy, jej doświadczenia, aktualną sytuację i perspektywy. Dzięki temu otrzymujesz szkolenie „szyte na miarę”, które da Ci największe możliwości rozwoju.

Szkolenia zamknięte jakości VADEMECUM

  • Pomagamy w wyborze sal konferencyjnych, organizacji cateringu, noclegów i atrakcji dla uczestników.
  • Nie wymagamy przedpłat. Płatności możesz dokonać po zakończonym szkoleniu.
  • Do każdego szkolenia przygotowujemy autorskie materiały dla
    uczestników.
  • Szkolenia zamknięte organizujemy na terenie całej Polski w formule stacjonarnej, wyjazdowej i online.

Zalety szkoleń zamkniętych dla firm

Przykładowe tematy szkoleń zamkniętych

  • SIŁA I ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA – jak wzmacniać i uwolnić swój potencjał życiowy?
  • FRIS® – WSZYSTKO, CO CHCIELIBYŚCIE WIEDZIEĆ O SOBIE I INNYCH, ALE NIE WIECIE, JAK ZAPYTAĆ
  • DESIGN THINKING – kreatywne rozwiązywanie problemów i tworzenie innowacji
  • PROFILAKTYKA BÓLU KRĘGOSŁUPA – ZAJĘCIA DLA OSÓB WYKONUJĄCYCH PRACĘ SIEDZĄCĄ – krótki, interaktywny wykład „na wesoło”
  • PRACUJ Z GŁOWĄ – techniki pamięciowe pomocne w pracy zawodowej
  • MOTYWACJA I AUTOMOTYWACJA – przełamywanie blokad w działaniu
  • SIŁA I ODPORNOŚĆ PIELĘGNIARKI ORAZ REJESTRATORKI MEDYCZNEJ – trening radzenia sobie ze stresem i wzmacniania odporności psychicznej
  • JOB CRAFTING – wzmacnianie motywacji i zaangażowania
  • SPRZEDAŻ NA RYNKU O WYSOKIEJ KONKURENCYJNOŚCI I ŚWIADOMOŚCI KLIENTA
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM – budowanie autorytetu, wiarygodności i mądrości w zarządzaniu zespołem
  • TRENING NEGOCJACJI RACJONALNYCH
  • PROFESJONALNY SERWIS WIZYTÓWKĄ FIRMY
  • TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA
  • TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
  • OBSŁUGA PACJENTA W PLACÓWCE MEDYCZNEJ z uwzględnieniem pacjentów ze szczególnymi potrzebami
  • FACYLITACJA − nowoczesne strategie wspierania zespołu w osiąganiu celu
  • FEEDBACK, czyli sztuka udzielania informacji zwrotnej
  • DELEGOWANIE – jak uwolnić swój czas i zmotywować pracowników
  • KONSTRUKTYWNE ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW, czyli jak okiełznać emocje i przejść do efektywnej pracy
  • TRENING PROWADZENIA TRUDNYCH ROZMÓW Z PRACOWNIKAMI w oparciu o model DISC
  • COACHINGOWE ZARZĄDZANIE, czyli skutecznie deleguj i rozliczaj z zadań
  • NARZĘDZIA COACHINGOWE W RĘKACH MENEDŻERA
  • POZNAJ MOC TWOJEGO ZESPOŁU – szkolenie z użyciem narzędzia FRIS
  • NARZĘDZIA I TECHNIKI MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW W PRACY ZDALNEJ
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM – motywowanie, delegowanie i egzekwowanie zadań, reagowanie na błąd
  • FORMALNE I NIEFORMALNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA – budowanie autorytetu, trudne rozmowy, praca nad postawą
  • KREATYWNE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW – konflikty, emocje i stres, wspieranie innowacyjności
  • PROWADZENIE ROZMÓW OCENIAJĄCYCH – ocena bieżąca i okresowa, informacje zwrotne w trudnych sytuacjach
  • KOMUNIKOWANIE SIĘ I ZARZĄDZANIE ZMIANĄ – jak mówić o zmianach, wdrażanie, motywowanie do zmiany
  • ELEMENTY PRAWA PRACY DLA ZARZĄDZAJĄCYCH LUDŹMI NA PRODUKCJI
  • MINIMALNE I ZASADNICZE WYMAGANIA DLA MASZYN. ZALECENIA POKONTROLNE INSPEKTORÓW PIP
  • PROBLEM SOLVING – rozwiązywanie problemów na produkcji
  • ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW
  • ZRZĄDZANIE PRACOWNIKAMI ZZA WSCHODNIEJ GRANICY
  • CO WARTO WIEDZIEĆ O ADAPTACJI ŻEBY UTRZYMAĆ PRACOWNIKÓW ZZA WSCHODNIEJ GRANICY W ZESPOLE
  • DYSCYPLINA I ORGANIZACJA PRACY – z uwzględnieniem problemów związanych z dopalaczami i narkotykami
  • PSYCHOLOGIA POZYTYWNA W ORGANIZACJI
  • OFFICE MANAGER 4.0
  • INTERWENCJA KRYZYSOWA – JAK WSPIERAĆ ZESPÓŁ W SYTUACJI KRYZYSU
  • CZAS PRACY KIEROWCÓW – Z PRZYKŁADAMI KAR
  • HR BIZNES PARTNER – budowanie pozycji eksperckiej pracowników HR
  • ZAKAZ DYSKRYMINACJI I MOBBINGU W MIEJSCU PRACY – aspekty prawne i psychologiczne
  • JAK PROWADZIĆ ROZMOWY ZWALNIAJĄCE?
  • CZAS PRACY NAUCZYCIELI AKADEMICKICH
  • DELEGOWANIE ZADAŃ I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW PRZEZ PRYZMAT STYLÓW MYŚLENIA I DZIAŁANIA – warsztat w oparciu o Model FRIS
  • ROZLICZENIA TRANSAKCJI W MIĘDZYNARODOWYM OBROCIE TOWAROWYM
  • PRAKTYCZNE METODY ZARZĄDZANIA RYZYKIEM CELNYM W PRZEDSIĘBIORSTWIE
  • ZARZĄDZANIE RYZYKIEM CELNYM W PRZEDSIĘBIORSTWIE
  • KONTRAKTY EKSPORTOWE I IMPORTOWE WG STANDARDÓW EUROPEJSKICH (umowa międzynarodowej sprzedaży MIH). INCOTERMS® 2020
  • AEO I PROCEDURA UPROSZCZONA DLA EKSPORTERÓW I IMPORTERÓW
  • Standard bezpieczeństwa i ochrony w łańcuchu dostaw –AEOS/AEOF
  • Obrót wyrobami akcyzowymi – dziś i po zmianie w przepisach
  • CENY TRANSFEROWE W PRAKTYCE
  • VAT W TRANSAKCJACH ŁAŃCUCHOWYCH
  • ANALIZA DOKUMENTÓW DO ODPRAWY CELNEJ – studium przypadków
  • Konwencja CMR i Prawo przewozowe
  • AKREDYTYWA DOKUMENTOWA (CAD), JAKO FORMA PŁATNOŚCI W TRANSAKCJACH MIĘDZYNARODOWYCH
  • ADR DLA PRACOWNIKÓW MAGAZYNU
  • ZASADY PRAWIDŁOWEGO ZAŁADUNKU POJAZDÓW I MOCOWANIA ŁADUNKÓW
  • DOKUMENTY W ZAKUPACH BIZNESOWYCH
  • ADR – TRANSPORT TOWARÓW NIEBEZPIECZNYCH
  • ZARZĄDZANIE PROJEKTEM ZAKUPOWYM
  • MODELE KOSZTOWE W ZAKUPACH NIEPRODUKCYJNYCH
  • PROFESJONALNY STRAŻNIK MIEJSKI – warsztaty dla pracowników Straży Miejskiej
  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE NA ROBOTY BUDOWLANE
  • NOWELIZACJA USTAWY O POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM W ADMINISTRACJI
  • POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE wg KPA
  • OBSŁUGA KLIENTA – budowanie wizerunku profesjonalnego urzędnika
  • NAJNOWSZE USPRAWNIENIA PROCESU INWESTYCYJNEGO W PRAWIE BUDOWLANYM
  • ELEKTRONIZACJA ZAMÓWIEŃ W PRAKTYCE
  • ZAGROŻENIA KORUPCYJNE W CODZIENNEJ PRACY – jak ich unikać i jak sobie z nimi radzić?
  • PROFESJONALNA OBSŁUGA PACJENTA W PLACÓWCE MEDYCZNEJ
  • ODPOWIEDZIALNOŚC ZA NARUSZENIE DYSCYPLINY FINANSÓW PUBLICZNYCH
  • KOMPETENCJE JĘZYKOWE DLA URZĘDNIKÓW – jak mówić i pisać żeby być zrozumianym

Zorganizowaliśmy już ponad 2000 szkoleń zamkniętych

Sprawdź referencje

Chcesz poznać szczegóły dotyczące szkoleń zamkniętych?

Skontaktuj się z nami!

+48 71 341 85 10

vade@vade.com.pl