Profesjonalny serwis wizytówką firmy

Zapraszamy na warsztaty budowania przewagi konkurencyjnej Firmy
 w oparciu o profesjonalny serwis.

Dlaczego warto wziąć w nim udział:

  • dowiesz się, jak dostosować się do perspektywy klienta, jak zachowywać się w sytuacjach niestandardowych,
  • przećwiczysz umiejętności i zachowania służące budowaniu dobrych relacji z klientem,
  • dowiesz się, jak wielkie jest znaczenie własnego nastawienia w dobrej obsłudze,
  • poznasz metody budowania wartości dodanej podczas wizyty serwisowej.

Program szkolenia

  1. Rozpoczęcie
    • Wprowadzenie
    • Oczekiwania uczestników
    • Zmiana paradygmatu postrzegania własnej roli
  2. Ty też jesteś Klientem.
    • Czego oczekuję od osoby, która mnie obsługuje?
    • Jakie zachowania obsługi zniechęcają mnie do zakupu?
  3. „Piekło – Niebo naszej pracy”.
    • 2 grupy opisują dwa warianty kontaktów z Klientami – koszmarny i idealny
    • Wspólne podsumowanie
  4. Koło umiejętności.
    • Cel: wychwycenie umiejętności i zachowań, które wymagają poprawy.
    • Po tym ćwiczeniu powrócimy do celów szkolenia i przypomnimy sobie, kim jest KLIENT.
  5. Jakie wartości są ważne dla organizacji nowoczesnej i nastawionej na Klientów.
    • Uczestnicy sami wypracowują na flipach w 3 grupach zestawienie najważniejszych cech takiej organizacji.
    • Odwołanie się do roli uczestników jako Serwisantów
    • Nowoczesne rozumienie jakości w różnych kategoriach.
  6. Znaczenie własnego nastawienia w dobrej obsłudze
    • Prezentacja wyników badań o czynnikach sukcesu
    • Prezentacja filmu
  7. Jakie powinny być kolejne etapy budowania dobrych wartościowych relacji z Klientem.
    • Dyskusja na forum.
  8. Nastawienie na współpracę.
    • Ćwiczenie w grupach „Autonomizacja”
  9. Proces budowania zasad współpracy z Klientami.
    • Praca w grupach. Uczestnicy mają zaproponować konkretne działania ze swojej strony, które pomogą im w łatwiejszym budowaniu relacji partnerskich na kolejnych, wcześniej zaprezentowanych etapach.
  10. Wzbogacona komunikacja w procesie obsługi Klienta. Wykład wprowadzający – myślenie za pomocą języka – połączony z praktycznymi przykładami i analizą przypadków.
  11. Błędy w komunikacji jako źródło konfliktów. Trudne sytuacje w relacjach z Klientami
    • „Ja” i moje zachowania jako źródło konfliktów
    • „Budowniczowie Nowego Posągu ZIN”. Ćwiczenie w podziale na 2 lub 3grupy
    • Autodiagnoza – Styl radzenia sobie z konfliktem
    • Opis osoby potrafiącej się doskonale komunikować niezależnie od warunków zewnętrznych. Najważniejsze umiejętności takiej osoby
  12. Podstawowe zasady prowadzenie rozmów w procesie obsługi Klienta
    • Aktywne kierowanie rozmową.
    • Schematy prowadzenia rozmów z różnymi klientami.
    • Blokady, bariery, filtry informacyjne – przyczyny i metody eliminacji
    • Autodiagnoza własnego wzorca komunikacji interpersonalnej.
  13. Specyfika komunikacji w trakcie świadczenia usług serwisowych
    • Interesy firmy i poszczególnych osób biorących udział w procesie.
    • Grupa decyzyjna – jak skutecznie komunikować. Metody dotarcia i otwarcia poszczególnych odbiorców
    • Komunikaty skierowane bezpośrednio do osób decyzyjnych,
    • Rozpoznawanie sygnałów istnienia różnych potrzeb
  14. Jak budować wartość dodaną podczas wizyty serwisowej
    • Umiejętność tworzenia wartości dodanej wynikających z odpowiedniej obsługi serwisowej
    • Jak skutecznie uświadomić Klienta, że takie wsparcie jest dla nich korzystne i że zapewni większą efektywność ich działania
  15. Zakończenie szkolenia
    • Podsumowanie szkolenia
    • Rundka informacji zwrotnej
    • Zadanie wdrożeniowe

W cenie uwzględniono koszty:

  • 16 godzin lekcyjnych intensywnych warsztatów,
  • materiałów szkoleniowych i pomocniczych,
  • serwisu kawowego oraz lunchu,
  • imiennego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.

Miejsce szkolenia:
WenderEdu Business Center, ul. Św. Józefa 1/3, Wrocław

Informacja dodatkowa:
Koszt noclegu w WenderEdu Business Center w pok. 1-os. ze śniadaniem wynosi 155 zł brutto

ZASTRZEŻENIE COVIDOWE

Zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia, zmiany jego terminu lub zmiany formuły ze szkolenia stacjonarnego na szkolenie ON-LINE, jeśli do daty rozpoczęcia zajęć nie zostaną zniesione obostrzenia związane z organizacją spotkań (w tym szkoleń)  w salach konferencyjnych.

Dokonaj zgłoszenia

Udział w szkoleniu (1 osoba) 1190 zł netto
Dostępne Bilety: 16
Bilety Udział w szkoleniu (1 osoba) zostały wyprzedane. Możesz spróbować wybrać inny bilet.
Zgłoszenie Pobierz ofertę

Data

12 - 13 maj 2022

Czas

09:00 - 16:00

Koszt

1 190 zł netto

Etykiety

Dwudniowe,
Wrocław

Lokalizacja

Wrocław

Organizator

Vademecum - Konferencje i Szkolenia
Telefon
+48 71 341 85 10
Email
vade@vade.com.pl
Strona WWW
https://vade.com.pl

Prowadzący

  • Paweł Kacprzak
    Paweł Kacprzak
    Trener, konsultant, z 25-letnim doświadczeniem zawodowym. Specjalizuje się w realizacji projektów rozwojowych dla kadry zarządzającej, handlowców, pracowników administracji samorządowej. Doświadczenia trenerskie i doradcze zdobywał w realizacji projektów dla czołowych firm sektora budowlanego, produkcyjnego, bankowego, informatycznego, FMCG, farmaceutycznego i innych. Doświadczenie zawodowe: zrealizował przeszło 4000 szkoleń podczas których zostało przeszkolonych ponad 45000 pracowników, menadżerów, właścicieli różnych firm i instytucji. W roku 2009 otrzymał tytuł wzorowego Trenera Warszawskiego Instytutu Bankowości, podczas szkoleń realizowanych w roku 2012 w ramach projektu EFS dla Mazowieckiego Centrum Szkoleń (realizacja 32 szkoleń) – średnia ocena 4,95 w skali 5 punktowej. Realizacja kilkuset sesji coachingowych i mentoringowych dla menadżerów z kilkudziesięciu firm.

Comments are closed