Profesjonalna obsługa klienta – wychodzenie poza schemat

Wiele firm konkuruje ze sobą poziomem obsługi Klienta. Jak więc można wyróżnić się i sprawić, żeby Klient wybrał właśnie nas? Jednym ze sposobów jest przełamanie schematów obsługi stosowanych w branży. Szkolenie, na które zapraszamy, sprawi, że wyjdziesz „poza pudełko”. Zapisz się i wyprzedź konkurencję!

  • Wszystkie szkolenia otwarte możemy zorganizować również w formule zamkniętej.

  • Program szkolenia

    Wykładowca

    Adresaci

    Informacje organizacyjne

    1. 1
      WSZYSCY BUDUJEMY PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ FIRMY
      • Kto bierze udział w obsłudze Klientów?
      • Skąd się bierze motywacja do obsługiwania Klientów, czyli ile w tym naszego nastawienia, a ile wyuczonych zachowań?
      • Jak cię widzą, tak cię traktują czyli jak swoim zachowaniem i wyglądam zbudować partnerską relacje z klientem
    2. 2
      ZASADY DOBREGO KONTAKTU Z KLIENTEM
      • Kluczowe zasady dobrej komunikacji z klientem.
      • Rola komunikacji niewerbalnej w kontakcie z klientem
      • Techniki aktywnego słuchania
      • Odpowiadanie na pytania i udzielanie wyjaśnień.
      • Język korzyści i pozytywów
      • Zakazane zwroty
    3. 3
      KIEDY W OBSŁUDZE KLIENTA PRZYDAJE SIĘ ASERTYWNOŚĆ?
      • Asertywne prawa klienta i pracownika obsługi
      • Grzeczne lecz stanowcze formułowanie próśb i oczekiwań.
      • Reagowanie na krytykę i obraźliwe uwagi
      • Asertywne radzenie sobie z emocjami własnymi i klienta
    4. 4
      DOPASOWANIE OBSŁUGI DO INDYWIDUALNEGO STYLU ZACHOWAŃ KLIENTA
      • Typy klienta, a różnice w stylach myślenia i zachowania czyli dla każdego coś innego
      • Rozpoznawanie stylów myślenia i zachowania
      • Dopasowanie formy obsługi klienta do naturalnego stylu myślenia i zachowania klienta - strategie rozmowy
      • Jak zmienia się zachowanie klienta w zależności od stylu prowadzenia rozmowy
    5. 5
      JAKI KLIENT JEST KAŻDY WIDZI...ALE CZY NA PEWNO?
      • Jakim ty sam jesteś typem Klienta?
      • Ludzie są różni − dopasuj swoje zachowanie do typu osoby, z którą rozmawiasz.
      • Trudny Klient czy trudna sytuacja w rozmowie?
      • Precyzowanie problemu i szybkie znajdowanie rozwiązania w sytuacji presji czasu.
    6. 6
      TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA – NARESZCIE JEST OKAZJA, ŻEBY SIĘ WYRÓŻNIĆ!
      • Precyzowanie problemu klienta
      • Uzasadnione i nieuzasadnione obiekcje – jak na nie reagować profesjonalnie?
      • Komunikowanie się w sytuacji trudnej – wychodzenie poza schemat
      • Profesjonalna rozmowa z osobą zdenerwowaną i agresywną − trening zachowań.

    Jolanta Korczowska

    Psycholog, diagnosta, doświadczony trener biznesu, coach, certyfikowany trener FRIS. Posiada Międzynarodowy Ceryfikat Trenera Zarządzania w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju. Jest ceryfikowanym trenerem Success Insights – metody diagnostycznej opartej o metodologię Extended DISC. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego (Politechnika Wrocławska) oraz coachingu (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej).  Specjalizuje się w rozwiązywaniu trudnych sytuacji zawodowych. Potrafi zintegrować oraz zaktywizować każdą grupę. Jej autorskie ćwiczenia zawsze mają charakter interaktywny, zapadają w pamięć i inspirują do zmiany.

    Szkolenie składa się z ciągu ćwiczeń poszukiwania niestandardowych sposobów wyróżnienia się w zakresie obsługi Klienta. Sprawia, że uczestniczące w nim osoby wracają z nowymi pomysłami wyjścia poza dotychczasowe standardy obsługi Klienta w ich firmach.

    Wiele firm konkuruje ze sobą poziomem obsługi Klienta. Jak więc można wyróżnić się i sprawić, żeby Klient wybrał właśnie nas? Jednym ze sposobów jest przełamanie schematów obsługi stosowanych w branży. Szkolenie, na które zapraszamy, sprawi, że wyjdziesz „poza pudełko”. Zapisz się i wyprzedź konkurencję!

    Szkolenie składa się z ciągu ćwiczeń poszukiwania niestandardowych sposobów wyróżnienia się w zakresie obsługi Klienta. Sprawia, że uczestniczące w nim osoby wracają z nowymi pomysłami wyjścia poza dotychczasowe standardy obsługi Klienta w ich firmach.

    Program szkolenia

    1. WSZYSCY BUDUJEMY PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ FIRMY
      • Kto bierze udział w obsłudze Klientów?
      • Skąd się bierze motywacja do obsługiwania Klientów, czyli ile w tym naszego nastawienia, a ile wyuczonych zachowań?
      • Jak cię widzą, tak cię traktują czyli jak swoim zachowaniem i wyglądam zbudować partnerską relacje z klientem
    2. ZASADY DOBREGO KONTAKTU Z KLIENTEM
      • Kluczowe zasady dobrej komunikacji z klientem.
      • Rola komunikacji niewerbalnej w kontakcie z klientem
      • Techniki aktywnego słuchania
      • Odpowiadanie na pytania i udzielanie wyjaśnień.
      • Język korzyści i pozytywów
      • Zakazane zwroty
    3. KIEDY W OBSŁUDZE KLIENTA PRZYDAJE SIĘ ASERTYWNOŚĆ?
      • Asertywne prawa klienta i pracownika obsługi
      • Grzeczne lecz stanowcze formułowanie próśb i oczekiwań.
      • Reagowanie na krytykę i obraźliwe uwagi
      • Asertywne radzenie sobie z emocjami własnymi i klienta
    4. DOPASOWANIE OBSŁUGI DO INDYWIDUALNEGO STYLU ZACHOWAŃ KLIENTA
      • Typy klienta, a różnice w stylach myślenia i zachowania czyli dla każdego coś innego
      • Rozpoznawanie stylów myślenia i zachowania
      • Dopasowanie formy obsługi klienta do naturalnego stylu myślenia i zachowania klienta – strategie rozmowy
      • Jak zmienia się zachowanie klienta w zależności od stylu prowadzenia rozmowy
    5. JAKI KLIENT JEST KAŻDY WIDZI…ALE CZY NA PEWNO?
      • Jakim ty sam jesteś typem Klienta?
      • Ludzie są różni − dopasuj swoje zachowanie do typu osoby, z którą rozmawiasz.
      • Trudny Klient czy trudna sytuacja w rozmowie?
      • Precyzowanie problemu i szybkie znajdowanie rozwiązania w sytuacji presji czasu.
    6. TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA – NARESZCIE JEST OKAZJA, ŻEBY SIĘ WYRÓŻNIĆ!
      • Precyzowanie problemu klienta
      • Uzasadnione i nieuzasadnione obiekcje – jak na nie reagować profesjonalnie?
      • Komunikowanie się w sytuacji trudnej – wychodzenie poza schemat
      • Profesjonalna rozmowa z osobą zdenerwowaną i agresywną − trening zachowań.

    Nie znalazłeś terminu szkolenia? Obecnie realizujemy je jedynie w formule zamkniętej.

    Skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o możliwości przeprowadzenia szkolenia zamkniętego dla Twojej organizacji.