Wiele firm konkuruje ze sobą poziomem obsługi Klienta. Jak więc można wyróżnić się i sprawić, żeby Klient wybrał właśnie nas? Jednym ze sposobów jest przełamanie schematów obsługi stosowanych w branży. Szkolenie, na które zapraszamy, sprawi, że wyjdziesz „poza pudełko”. Zapisz się i wyprzedź konkurencję!
Profesjonalna obsługa klienta – wychodzenie poza schemat
Wszystkie szkolenia otwarte możemy zorganizować również w formule zamkniętej.
Program szkolenia
Wykładowca
Adresaci
Informacje organizacyjne
-
1WSZYSCY BUDUJEMY PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ FIRMY
- Kto bierze udział w obsłudze Klientów?
- Skąd się bierze motywacja do obsługiwania Klientów, czyli ile w tym naszego nastawienia, a ile wyuczonych zachowań?
- Jak cię widzą, tak cię traktują czyli jak swoim zachowaniem i wyglądam zbudować partnerską relacje z klientem
-
2ZASADY DOBREGO KONTAKTU Z KLIENTEM
- Kluczowe zasady dobrej komunikacji z klientem.
- Rola komunikacji niewerbalnej w kontakcie z klientem
- Techniki aktywnego słuchania
- Odpowiadanie na pytania i udzielanie wyjaśnień.
- Język korzyści i pozytywów
- Zakazane zwroty
-
3KIEDY W OBSŁUDZE KLIENTA PRZYDAJE SIĘ ASERTYWNOŚĆ?
- Asertywne prawa klienta i pracownika obsługi
- Grzeczne lecz stanowcze formułowanie próśb i oczekiwań.
- Reagowanie na krytykę i obraźliwe uwagi
- Asertywne radzenie sobie z emocjami własnymi i klienta
-
4DOPASOWANIE OBSŁUGI DO INDYWIDUALNEGO STYLU ZACHOWAŃ KLIENTA
- Typy klienta, a różnice w stylach myślenia i zachowania czyli dla każdego coś innego
- Rozpoznawanie stylów myślenia i zachowania
- Dopasowanie formy obsługi klienta do naturalnego stylu myślenia i zachowania klienta - strategie rozmowy
- Jak zmienia się zachowanie klienta w zależności od stylu prowadzenia rozmowy
-
5JAKI KLIENT JEST KAŻDY WIDZI...ALE CZY NA PEWNO?
- Jakim ty sam jesteś typem Klienta?
- Ludzie są różni − dopasuj swoje zachowanie do typu osoby, z którą rozmawiasz.
- Trudny Klient czy trudna sytuacja w rozmowie?
- Precyzowanie problemu i szybkie znajdowanie rozwiązania w sytuacji presji czasu.
-
6TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA – NARESZCIE JEST OKAZJA, ŻEBY SIĘ WYRÓŻNIĆ!
- Precyzowanie problemu klienta
- Uzasadnione i nieuzasadnione obiekcje – jak na nie reagować profesjonalnie?
- Komunikowanie się w sytuacji trudnej – wychodzenie poza schemat
- Profesjonalna rozmowa z osobą zdenerwowaną i agresywną − trening zachowań.
Jolanta Korczowska
Szkolenie składa się z ciągu ćwiczeń poszukiwania niestandardowych sposobów wyróżnienia się w zakresie obsługi Klienta. Sprawia, że uczestniczące w nim osoby wracają z nowymi pomysłami wyjścia poza dotychczasowe standardy obsługi Klienta w ich firmach.
Wiele firm konkuruje ze sobą poziomem obsługi Klienta. Jak więc można wyróżnić się i sprawić, żeby Klient wybrał właśnie nas? Jednym ze sposobów jest przełamanie schematów obsługi stosowanych w branży. Szkolenie, na które zapraszamy, sprawi, że wyjdziesz „poza pudełko”. Zapisz się i wyprzedź konkurencję!
Szkolenie składa się z ciągu ćwiczeń poszukiwania niestandardowych sposobów wyróżnienia się w zakresie obsługi Klienta. Sprawia, że uczestniczące w nim osoby wracają z nowymi pomysłami wyjścia poza dotychczasowe standardy obsługi Klienta w ich firmach.
Program szkolenia
- WSZYSCY BUDUJEMY PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ FIRMY
- Kto bierze udział w obsłudze Klientów?
- Skąd się bierze motywacja do obsługiwania Klientów, czyli ile w tym naszego nastawienia, a ile wyuczonych zachowań?
- Jak cię widzą, tak cię traktują czyli jak swoim zachowaniem i wyglądam zbudować partnerską relacje z klientem
- ZASADY DOBREGO KONTAKTU Z KLIENTEM
- Kluczowe zasady dobrej komunikacji z klientem.
- Rola komunikacji niewerbalnej w kontakcie z klientem
- Techniki aktywnego słuchania
- Odpowiadanie na pytania i udzielanie wyjaśnień.
- Język korzyści i pozytywów
- Zakazane zwroty
- KIEDY W OBSŁUDZE KLIENTA PRZYDAJE SIĘ ASERTYWNOŚĆ?
- Asertywne prawa klienta i pracownika obsługi
- Grzeczne lecz stanowcze formułowanie próśb i oczekiwań.
- Reagowanie na krytykę i obraźliwe uwagi
- Asertywne radzenie sobie z emocjami własnymi i klienta
- DOPASOWANIE OBSŁUGI DO INDYWIDUALNEGO STYLU ZACHOWAŃ KLIENTA
- Typy klienta, a różnice w stylach myślenia i zachowania czyli dla każdego coś innego
- Rozpoznawanie stylów myślenia i zachowania
- Dopasowanie formy obsługi klienta do naturalnego stylu myślenia i zachowania klienta – strategie rozmowy
- Jak zmienia się zachowanie klienta w zależności od stylu prowadzenia rozmowy
- JAKI KLIENT JEST KAŻDY WIDZI…ALE CZY NA PEWNO?
- Jakim ty sam jesteś typem Klienta?
- Ludzie są różni − dopasuj swoje zachowanie do typu osoby, z którą rozmawiasz.
- Trudny Klient czy trudna sytuacja w rozmowie?
- Precyzowanie problemu i szybkie znajdowanie rozwiązania w sytuacji presji czasu.
- TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA – NARESZCIE JEST OKAZJA, ŻEBY SIĘ WYRÓŻNIĆ!
- Precyzowanie problemu klienta
- Uzasadnione i nieuzasadnione obiekcje – jak na nie reagować profesjonalnie?
- Komunikowanie się w sytuacji trudnej – wychodzenie poza schemat
- Profesjonalna rozmowa z osobą zdenerwowaną i agresywną − trening zachowań.
Nie znalazłeś terminu szkolenia? Obecnie realizujemy je jedynie w formule zamkniętej.
Skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o możliwości przeprowadzenia szkolenia zamkniętego dla Twojej organizacji.