Strategie generowania oszczędności w zakupach biznesowych

Pracujesz w Dziale Zakupów?

Zatem wiesz, że sprawne zarządzanie zakupami to duże wyzwanie!
Codziennie zastanawiasz się jak i gdzie kupić, aby zapłacić mniej?
Chciałbyś, aby proces zakupu był mniej skomplikowany, ale nie wiesz jak to zrobić?
I zawsze pojawia się pytanie „Czy można jeszcze lepiej, szybciej, taniej”?
Sprawdź, gdzie kryją się oszczędności!

Program szkolenia

  1. ŹRÓDŁA OSZCZĘDNOŚCI W PRZEDSIĘBIORSTWACH. Czy znasz je wszystkie?
    • Strategiczne obszary kontrybucji Działu Zakupów oraz kluczowe wskaźniki (EBITA, oszczędności bezpośrednie i pośrednie, płynność finansowa, marża, obrotowość pieniądza (ang. Velocity), poziom realizacji)
  2. DOSTAWCY JAKO ŹRÓDŁO OSZCZĘDNOŚCI FIRMY
    • Klasyfikacja i kategoryzacja dostawców
    • Segmentacja dostawców w oparciu o profesjonalne narzędzia kupieckie – dostawcy: komercyjni, preferowani, strategiczni
  3. PRODUKTY/USŁUGI – CAŁKOWITY KOSZT POSIADANIA ZAMIAST CENY ZAKUPU
    • Czynniki kosztowe i czynniki kosztotwórcze i ich wpływ na wynik finansowy firmy (szczegółowy model TCO – ang. Total Cost of Ownership)
  4. ELASTYCZNY ŁAŃCUCH DOSTAW (LEAN)
    • Co wpływa na płynność finansową firmy?
    • Najważniejsze modele Lean Supply Chain (VMI, CS, KANBAN)
    • Jak wykorzystać zasoby dostawców do uelastyczniania logistyki
  5. UMOWA ZAKUPOWA
    • Ogólne warunki zakupów (OWZ)
    • Różnice między OWZ, a kontraktem i zamówieniem
    • Kary umowne
  6. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ I PROJEKTEM ZAKUPOWYM
    • Profesjonalne narzędzia kupieckie do zarządzania projektami,
    • Identyfikacja wszystkich interesariuszy/klientów wewnętrznych oraz ich interesów i potrzeb,
    • Czas i harmonogram prac, ustalanie zespołu, produkty prac (ang. Deliverables)
  7. KRYTERIA WYBORU I OCENA DOSTAWCÓW
    • Selekcjonowanie dostawców
    • Kryteria i metody wyboru najlepszych dostawców
    • Metoda 0-10
  8. NEGOCJACJE ZAKUPOWE Z DOSTAWCAMI
    • Źródła siły w negocjacjach.
    • Jak dobrze znasz swoją BATNA?
    • Siła informacji zwrotnej dla dostawcy w trakcie negocjacji
  9. PRZETARGI ELEKTRONICZNE I E-AUKCJE
    • Nowoczesne taktyki e-aukcyjne (e-negocjacje),
    • Bardzo skuteczne – aukcja holenderska, japońska, angielska oraz wiele ich modyfikacji

W cenie uwzględniono koszty:

  • 16 godzin lekcyjnych intensywnych warsztatów,
  • materiałów szkoleniowych i pomocniczych,
  • serwisu kawowego oraz lunchu,
  • imiennego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.

Miejsce szkolenia:
WenderEdu Business Center, ul. Św. Józefa 1/3, Wrocław

Informacja dodatkowa:
Koszt noclegu w WenderEdu Business Center w pok. 1-os. ze śniadaniem wynosi 155 zł brutto

ZASTRZEŻENIE COVIDOWE

Zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia, zmiany jego terminu lub zmiany formuły ze szkolenia stacjonarnego na szkolenie ON-LINE, jeśli do daty rozpoczęcia zajęć nie zostaną zniesione obostrzenia związane z organizacją spotkań (w tym szkoleń)  w salach konferencyjnych.

Dokonaj zgłoszenia

Udział w szkoleniu (1 osoba) 1115 zł netto
Dostępne Bilety: 100
Bilety Udział w szkoleniu (1 osoba) zostały wyprzedane. Możesz spróbować wybrać inny bilet.
Dwie kobiety
Zgłoszenie Pobierz ofertę

Data

14 - 15 grudzień 2021

Czas

09:00 - 16:00

Koszt

1 115 zł netto

Etykiety

Dwudniowe,
Wrocław

Lokalizacja

Wrocław
Kategoria

Organizator

Vademecum - Konferencje i Szkolenia
Telefon
+48 71 341 85 10
Email
vade@vade.com.pl
Strona WWW
https://vade.com.pl

Prowadzący

  • Jacek Jarmuszczak
    Jacek Jarmuszczak
    Praktyk, doświadczony manager zakupów, negocjacji zakupowych i strategii generowania oszczędności na międzynarodowych rynkach. Karierę zawodową rozpoczynał w polskich firmach branży FMCG, dla których prowadził negocjacje zakupowe z dostawcami z całego świata. Później dla dobrze znanej marki i lidera w swoim sektorze firmy Philips jako Global Strategic Buyer oraz Regional Project Manager dla obszaru Azji, tworzył strategię zakupową dla swojej kategorii, budował bazę dostawców, zarządzał relacjami oraz prowadził negocjacje handlowe z kluczowymi dostawcami. Później jako szef działu zakupów elektronicznych w Carlsberg Group, zarządzał zespołem który przeprowadzał ok 600 przetargów rocznie dla wszystkich zakładów na całym świecie. Jako Global Category Manager w Grupie Carlsberg, tworzył strategię zakupową i prowadził negocjacje z kluczowymi dostawcami w najbardziej wymagającym obszarze zakupów: IT, usług profesjonalnych oraz floty samochodowej. Ekspert w dziedzinie aukcji elektronicznych oraz e-systemów zarządzania zakupami. Posiada praktyczne doświadczenie w zakresie wdrażania i usprawniania narzędzi elektronicznych wspierających obszar zakupów (Ocena Dostawcy, Zarządzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych, Aukcje Elektroniczne). Wielomiesięczne kontrakty w Europie Zachodniej, USA, Azji oraz praca w centralnych strukturach globalnej korporacji, dostarczyły ogromnego doświadczenia w zarządzaniu biznesem o charakterze międzykulturowym. Łączna wartość zakupów, które negocjował w trakcie swojego dotychczasowego doświadczenia przekracza miliard Euro i wciąż rośnie.

Comments are closed