Dawid Borycka

praktyk generowania oszczędności w obszarze administracji. Absolwent Uniwersytetu Opolskiego oraz UE we Wrocławiu, Doświadczenie trenerskie zdobył prowadząc wiele szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych min. z tematu zarządzania, optymalizacji, planowania strategicznego i operacyjnego.

Przez kilka lat pracował jako dyrektor administracji w jednej z większych firm branży TSL na Dolnym Śląsku (obszary planowania strategicznego, operacyjnego,  administracji, windykacji, HR, marketingu i promocji oraz IT) w dużej grupie kapitałowej (polskiej). Przeszedł przez wszystkie szczeble kariery – od pracownika administracyjnego, przez kierownika działu, do dyrektora i wspólnika.

Od 7 lat ściśle związany z branżą TSL w szczególności w obszarach planowania strategicznego, operacyjnego, definiowania KPI, robotyzacji i optymalizacji procesów administracyjnych po budowę magazynów oraz nadzór nad wewnętrznymi projektami informatycznymi.

Od kilku lat rozwija własną firmę, zajmującą się min. robotyzacją procesów biznesowych. Spółka w swoim portfelu posiada kilkadziesiąt zrealizowanych projektów robotyzacyjnych w obszarach administracyjnych, finansowych czy kadrowych. Dzięki temu klienci zaoszczędzili już kilkaset godzin w skali roku, otrzymując zwrot z inwestycji nawet po 1 miesiącu od wdrożenia.

Podczas szkoleń zwraca szczególną uwagę na kluczowe aspekty projektu, czyli zakres, czas oraz koszty. Uczestniczy szkoleń dostają praktyczną wiedzę (case study). Wszystko to przekazuje w oparciu o własne doświadczenia w projektach, które się udały oraz – a może przede wszystkim – tych, które zakończyły się niepowodzeniem.