-
Tryb pracy hybrydowej a komunikacja i relacje międzyludzkie: remote-first; office-first; activity-based; synchroniczna vs. asynchroniczna współpraca.
-
Procesy grupowe w zespołach hybrydowych - specyfika i czym się różnią od innych modeli.
-
Kształtowanie kultury komunikacyjnej w zespołach hybrydowych - dobre praktyki.
-
Spotkania zespołowe w trybie hybrydowym - na co zwracać uwagę w zależności od trybu i celu spotkania.
-
Dbanie o przestrzeń i higienę pracy - online i w biurze (hot-desk vs. desk-hoteling vs. biurka dedykowane).
-
Radzenie sobie z zagrożeniami pracy hybrydowej, min: silosy informacyjne, plemienność, poczucie bycia pracownikiem "drugiej kategorii”.
-
Wykorzystywanie szans, które daje praca hybrydowa.
-
Analiza wybranego case study z praktyki uczestników.
Szymon Nęcki
Trener negocjacji, specjalizuje się w szkoleniach dla doświadczonych profesjonalistów, którzy oczekują praktycznej wiedzy, gotowej do zastosowania w złożonych procesach negocjacyjnych.
Od 2014 roku prowadzi działalność szkoleniowo-konsultingową. W jej ramach projektuje i wdraża programy szkoleniowe i mentoringowe z zakresu kompetencji menedżerskich, szczególnie tych związanych z negocjacjami i skuteczną komunikacją.
W ciągu ostatnich 7 lat zrealizował około 2000 godzin szkoleń dla ponad 70 firm i instytucji, a także w ramach szkoleń otwartych i zajęć na studiach podyplomowych i MBA. Wspierał firmy z branż finansowej, edukacyjnej, budowlanej, chłodniczej, automotive, medycznej, FMCG i przemysłu ciężkiego w uporządkowaniu i zoptymalizowaniu procesów negocjacyjnych.
Doświadczenie trenerskie zdobywał u boku cenionego eksperta oraz trenera - prof. Zbigniewa Nęckiego, autora jednego z pierwszych podręczników negocjacji na polskim rynku wydawniczym oraz założyciela Katedry Negocjacji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Magister psychologii, zarządzania i marketingu. Doktorant w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Szkolenie dedykowane jest dla osób, które chcą nauczyć się odpowiadać na zmiany w relacjach międzyludzkich i procesach komunikacyjnych zachodzących w związku z pracą w modelu hybrydowym.
Uczestnicy dowiedzą się jak zaadaptować kulturę komunikacji i modele współpracy, żeby uniknąć licznych pułapek pracy hybrydowej i wykorzystać szanse, które daje ten sposób pracy.
W ciągu ostatnich kilku lat praca zdalna zyskała popularność na niespotykaną wcześniej skalę. W tym czasie zaadaptowaliśmy nasze nawyki i nauczyliśmy się nowych sposobów współpracy. Po okresie intensywnej pracy zdalnej wracamy jednak do biur, ale nie wracamy do poprzedniej rzeczywistości – czeka na nas hybrydowy model pracy w którym na różne sposoby łączymy pracę zdalną z pracą w biurze.
Razem ze zmianą trybu pracy zmieniają się nasze zachowania, zmienia się kultura organizacyjna i modele współpracy w zespołach. Do nowej rzeczywistości nie pasują przyzwyczajenia ani z pracy w pełni biurowej ani z pracy zdalnej. Konieczne jest wytworzenie nowych wzorców komunikacji, nowych modeli współpracy i nowych sposobów dbania o dobre samopoczucie członków zespołów.
Szkolenie dedykowane jest dla osób, które chcą nauczyć się odpowiadać na zmiany w relacjach międzyludzkich i procesach komunikacyjnych zachodzących w związku z pracą w modelu hybrydowym.
Uczestnicy dowiedzą się jak zaadaptować kulturę komunikacji i modele współpracy, żeby uniknąć licznych pułapek pracy hybrydowej i wykorzystać szanse, które daje ten sposób pracy.
Program szkolenia:
- Tryb pracy hybrydowej a komunikacja i relacje międzyludzkie: remote-first; office-first; activity-based; synchroniczna vs. asynchroniczna współpraca.
- Procesy grupowe w zespołach hybrydowych – specyfika i czym się różnią od innych modeli.
- Kształtowanie kultury komunikacyjnej w zespołach hybrydowych – dobre praktyki.
- Spotkania zespołowe w trybie hybrydowym – na co zwracać uwagę w zależności od trybu i celu spotkania.
- Dbanie o przestrzeń i higienę pracy – online i w biurze (hot-desk vs. desk-hoteling vs. biurka dedykowane).
- Radzenie sobie z zagrożeniami pracy hybrydowej, min: silosy informacyjne, plemienność, poczucie bycia pracownikiem „drugiej kategorii”.
- Wykorzystywanie szans, które daje praca hybrydowa.
- Analiza wybranego case study z praktyki uczestników.
Nie znalazłeś terminu szkolenia? Obecnie realizujemy je jedynie w formule zamkniętej.
Skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o możliwości przeprowadzenia szkolenia zamkniętego dla Twojej organizacji.