-
Budowanie relacji w zespołach hybrydowych
-
trzy modele pracy i trzy odmienne ścieżki procesów międzyludzkich: praca w biurze vs. praca zdalna vs. praca hybrydowa
-
procesy grupowe w zespołach hybrydowych - specyfika i czym się różnią od innych modeli
-
budowanie relacji w zespołach hybrydowych - narzędzia i dobre praktyki
-
Motywacja w zespole hybrydowym
-
budowanie zaangażowania i motywacji do współpracy w pracy hybrydowej - różnice indywidualne i pokoleniowe
-
menedżer szef vs menedżer coach vs menedżer mentor - jak elastycznie dopasować styl menedżerski do oczekiwań i możliwości pracownika w pracy hybrydowej
-
przeciwdziałanie wypaleniu w pracy zdalnej i hybrydowej
-
Organizacja pracy w zespole hybrydowym
-
monitorowanie pracy zdalnej - najważniejsze zasady i dobre praktyki
-
rezultaty poniżej oczekiwań - kiedy wspierać, kiedy dyscyplinować, jak prowadzić rozmowę
-
spotkania zespołowe w trybie hybrydowym - na co zwracać uwagę w zależności od trybu i celu spotkania
-
Szanse i zagrożenia pracy hybrydowej
-
radzenie sobie z zagrożeniami pracy hybrydowej, min: silosy informacyjne, plemienność, poczucie bycia pracownikiem "drugiej kategorii”
-
wykorzystywanie szans, które daje praca hybrydowa
-
analiza case studies z praktyki uczestników
Szymon Nęcki
Trener negocjacji, specjalizuje się w szkoleniach dla doświadczonych profesjonalistów, którzy oczekują praktycznej wiedzy, gotowej do zastosowania w złożonych procesach negocjacyjnych.
Od 2014 roku prowadzi działalność szkoleniowo-konsultingową. W jej ramach projektuje i wdraża programy szkoleniowe i mentoringowe z zakresu kompetencji menedżerskich, szczególnie tych związanych z negocjacjami i skuteczną komunikacją.
W ciągu ostatnich 7 lat zrealizował około 2000 godzin szkoleń dla ponad 70 firm i instytucji, a także w ramach szkoleń otwartych i zajęć na studiach podyplomowych i MBA. Wspierał firmy z branż finansowej, edukacyjnej, budowlanej, chłodniczej, automotive, medycznej, FMCG i przemysłu ciężkiego w uporządkowaniu i zoptymalizowaniu procesów negocjacyjnych.
Doświadczenie trenerskie zdobywał u boku cenionego eksperta oraz trenera - prof. Zbigniewa Nęckiego, autora jednego z pierwszych podręczników negocjacji na polskim rynku wydawniczym oraz założyciela Katedry Negocjacji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Magister psychologii, zarządzania i marketingu. Doktorant w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Szkolenie z Zarządzania zespołem hybrydowym jest przydatne dla osób zarządzających zespołami, zwłaszcza w modelu pracy, który obejmuje zarówno pracę zdalną, jak i stacjonarną:
- dla menedżerów i liderów zespołów, którzy są odpowiedzialni za efektywne zarządzanie pracownikami zarówno zdalnymi, jak i pracującymi na miejscu,
- dla specjalistów z działu HR odpowiedzialnych za rozwój pracowników, rekrutację i utrzymanie zdolności zespołu, aby lepiej rozumieli wyzwania związane z zarządzaniem hybrydowym zespołem,
- dla pracowników działów organizacyjnych odpowiedzialnych za rozwój i wdrażanie strategii,
- dla zarządzających projektami, którzy pracują z zespołami rozproszonymi lub hybrydowymi, wiedza ze szkolenia pomoże im skutecznie zarządzać zespołem i osiągać cele projektowe w warunkach pracy hybrydowej,
- dla przedsiębiorców i menedżerów małych firm aby zrozumieli, jak skutecznie organizować pracę hybrydową w mniejszych zespołach oraz jak utrzymać wysoką wydajność i zaangażowanie pracowników,
- dla wszystkich zainteresowanych pracujących samodzielnie lub w małych zespołach, osoby, które chcą zoptymalizować swoją efektywność w warunkach pracy hybrydowej.
Dowiesz się, jak zaadaptować kulturę komunikacji i modele współpracy, aby uniknąć licznych pułapek pracy hybrydowej i wykorzystać szanse, które daje ten sposób pracy.
Korzyści dla uczestników:
- Poznasz narzędzia służące budowaniu relacji między członkami zespołu w warunkach pracy hybrydowej.
- Rozwiniesz umiejętności wpływania na motywację członków zespołu
- Zwiększysz efektywność w zarządzaniu zespołem hybrydowym.
- Usprawnisz organizację pracy zespołów hybrydowych
- Poznasz najważniejsze zagrożenia i szanse wynikające z poszczególnych trybów pracy hybrydowej
Program szkolenia
- Budowanie relacji w zespołach hybrydowych
- trzy modele pracy i trzy odmienne ścieżki procesów międzyludzkich: praca w biurze vs. praca zdalna vs. praca hybrydowa
- procesy grupowe w zespołach hybrydowych – specyfika i czym się różnią od innych modeli
- budowanie relacji w zespołach hybrydowych – narzędzia i dobre praktyki
- Motywacja w zespole hybrydowym
- budowanie zaangażowania i motywacji do współpracy w pracy hybrydowej – różnice indywidualne i pokoleniowe
- menedżer szef vs menedżer coach vs menedżer mentor – jak elastycznie dopasować styl menedżerski do oczekiwań i możliwości pracownika w pracy hybrydowej
- przeciwdziałanie wypaleniu w pracy zdalnej i hybrydowej
- Organizacja pracy w zespole hybrydowym
- monitorowanie pracy zdalnej – najważniejsze zasady i dobre praktyki
- rezultaty poniżej oczekiwań – kiedy wspierać, kiedy dyscyplinować, jak prowadzić rozmowę
- spotkania zespołowe w trybie hybrydowym – na co zwracać uwagę w zależności od trybu i celu spotkania
- Szanse i zagrożenia pracy hybrydowej
- radzenie sobie z zagrożeniami pracy hybrydowej, min: silosy informacyjne, plemienność, poczucie bycia pracownikiem „drugiej kategorii”
- wykorzystywanie szans, które daje praca hybrydowa
- analiza case studies z praktyki uczestników
Nie znalazłeś terminu szkolenia? Obecnie realizujemy je jedynie w formule zamkniętej.
Skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o możliwości przeprowadzenia szkolenia zamkniętego dla Twojej organizacji.