Efektywne zarządzanie sobą w czasie (z uwzględnieniem pracy zdalnej)

„Nie mam czasu”, „Brakuje mi czasu”, „Robię wszystko na ostatni dzwonek”, „Mam niedoczas” – znasz to? Jeśli tak, to oznacza, że ten warsztat jest dla Ciebie. Nauczysz się na nim jak podnieść swoją efektywność i lepiej zarządzać sobą w czasie z uwzględnieniem pracy zdalnej.

Program szkolenia

Wykładowca

Adresaci

Informacje organizacyjne

  1. 1
    PRACA ZDALNA – JAK SIĘ DO NIEJ PRZYGOTOWAĆ?
    • Pozytywne i negatywne skutki pracy zdalnej.
    • Moje nowe miejsce pracy – jak je przygotować?
    • Jak sobie radzić z rozpraszaczami i utrudniaczami w nowym miejscu pracy?
    • Rytuały – kluczem do efektywności w nowej rzeczywistości.
    • Obalamy mity – wielozadaniowość i twórczy bałagan.
    • Schemat dnia – na co zwrócić uwagę, jakich pułapek się ustrzec?
    • Rytm dnia – jak wykorzystać krzywą wydajności dnia, jak ją określić i wykorzystać w planowaniu zadań?
  2. 2
    STRUKTURALIZACJA CZASU – NAJPIERW RZECZY NAJWAŻNIEJSZE, CZYLI JAK USTALAĆ PRIORYTETY?
    • Zasada Pareto – 20/80 – jak ustalić priorytety?
    • Matryca Eisenhowera – jak ją wykorzystać w nowej rzeczywistości i ustrzec się prokrastynacji?
    • Metoda ABC – najpierw ważne czy pilne?
  3. 3
    PLANOWANIE PRACY WŁASNEJ – KLUCZEM DO SUKCESU
    • Metoda 5/3 i Reguła 60:40 – jak planować realistyczne plany?
    • Metoda ALPEN – jak wykorzystać do robienia harmonogramu?
    • Metoda POMODORO – jak wyznaczyć godziny pracy, żeby być efektywnym?
  4. 4
    NAWYKI NIE MUSZĄ BYĆ ZŁE – JAK WYKORZYSTAĆ NAWYKI DO LEPSZEGO ZARZĄDZANIA CZASEM ?
    • Zasady wspomagające zarządzanie czasem w pracy zdalnej w celu podniesienia efektywności pracy: ”zasada 1”, „zasada 2 minut”, „zjedz tę żabę”..
    • Listy kontrolne – samokontrola i redukcja codziennego stresu .
    • Jak maksymalnie wykorzystywać swój umysł – organizacja jednostek pracy umysłowej, krzywa wydajności dobowej, przerwy, relaks i koncentracja, celebrowanie sukcesów.

Jagoda Wąsowska

Trener I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikowany Coach Multi Level Coaching, konsultant, magister edukacji. Zakres realizowanych szkoleń: efektywność i zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie stresem i kontrola emocji, komunikacja i asertywność, wystąpienia publiczne i autoprezentacja, efektywność zawodowa i osobista, kreatywność i proaktywność, joga umysłu. Maratonka – wykorzystuje poznane metody między innymi do realizacji swoich celów sportowych, zdobyła Koronę Maratonów Polskich, specjalizuje się w bieganiu górskim – przebiegła między innymi Bieg Rzeźnika, CCC w ramach Ultra-Trail du Mont - Blanc,  Dolomiti Extreme Trail, Chudego Wawrzyńca, Triadę. Ceni piękno przyrody, poczucie humoru oraz zdrowy rozsądek.

Na warsztat zapraszamy wszystkich, którzy żyją i pracują w „niedoczasie”:

  • Pracowników pracujących w środowisku korporacyjnym 9niezależnie od poziomu stanowiska), którzy dowiedzą się jak efektywnie zarządzać sobą w czasie, aby zwiększyć produktywność i osiągnąć cele zawodowe.
  • Menedżerów i liderów odpowiedzialnych za zarządzanie zespołami i projektami, aby  umiejętnie planowali czas i efektywnie delegowali zadania.
  • Przedsiębiorców prowadzących własną firmę aby skutecznie zarządzali wieloma aspektami prowadzenia działalności.
  • Specjaliści ds. rozwoju osobistego aby dowiedzieli się w jaki sposób pomóc innym w poprawie umiejętności organizacji czasu.

W czasie zajęć:

  • Dokonasz oceny obecnej sytuacji i poznasz praktyczne wskazówki do wykorzystania w pracy, z uwzględnieniem pracy zdalnej.
  • Poznasz narzędzia do zarządzania czasem i nauczysz się praktycznie je wykorzystywać w nowej sytuacji.
  • Nauczysz się, w jaki sposób ustalać priorytety i odróżniać rzeczy ważne od nieważnych.
  • Zobaczysz, jak wykorzystywać poznane narzędzia do planowania i wykonywania działań.
  • Nauczysz się tworzyć listy kontekstowe, korzystać z Metody Alpen, wykorzystywać Metodę Pomodoro.
  • Poznasz zasady planowania w nowej rzeczywistości zawodowej.
  • Zmniejszysz odczuwanie stresu.
  • Odzyskasz poczucie kontroli nad swoją pracą.
  • Zwiększysz zaufanie do podejmowanych decyzji.
  • Wzmocnisz kompetencje elastycznego reagowania w zmiennym środowisku pracy i napływających z zewnątrz zadań.

„Nie mam czasu”, „Brakuje mi czasu”, „Robię wszystko na ostatni dzwonek”, „Mam niedoczas” – znasz to? Jeśli tak, to oznacza, że ten warsztat jest dla Ciebie. Nauczysz się na nim jak podnieść swoją efektywność i lepiej zarządzać sobą w czasie z uwzględnieniem pracy zdalnej.

Na warsztatach:

  • Dokonasz oceny obecnej sytuacji i poznasz praktyczne wskazówki do wykorzystania w pracy, z uwzględnieniem pracy zdalnej.
  • Poznasz narzędzia do zarządzania czasem i nauczysz się praktycznie je wykorzystywać w nowej sytuacji.
  • Nauczysz się, w jaki sposób ustalać priorytety i odróżniać rzeczy ważne od nieważnych.
  • Zobaczysz, jak wykorzystywać poznane narzędzia do planowania i wykonywania działań.
  • Nauczysz się tworzyć listy kontekstowe, korzystać z Metody Alpen, wykorzystywać Metodę Pomodoro.
  • Poznasz zasady planowania w nowej rzeczywistości zawodowej.
  • Zmniejszysz odczuwanie stresu.
  • Odzyskasz poczucie kontroli nad swoją pracą.
  • Zwiększysz zaufanie do podejmowanych decyzji.
  • Wzmocnisz kompetencje elastycznego reagowania w zmiennym środowisku pracy i napływających z zewnątrz zadań.

Program szkolenia

PRACA ZDALNA – JAK SIĘ DO NIEJ PRZYGOTOWAĆ?

  • Pozytywne i negatywne skutki pracy zdalnej.
  • Moje nowe miejsce pracy – jak je przygotować?
  • Jak sobie radzić z rozpraszaczami i utrudniaczami w nowym miejscu pracy?
  • Rytuały – kluczem do efektywności w nowej rzeczywistości.
  • Obalamy mity – wielozadaniowość i twórczy bałagan.
  • Schemat dnia – na co zwrócić uwagę, jakich pułapek się ustrzec?
  • Rytm dnia – jak wykorzystać krzywą wydajności dnia, jak ją określić i wykorzystać w planowaniu zadań?


STRUKTURALIZACJA CZASU – NAJPIERW RZECZY NAJWAŻNIEJSZE, CZYLI JAK USTALAĆ  PRIORYTETY?

  • Zasada Pareto – 20/80 – jak ustalić priorytety?
  • Matryca Eisenhowera – jak ją wykorzystać w nowej rzeczywistości i ustrzec się prokrastynacji?
  • Metoda ABC – najpierw ważne czy pilne?


PLANOWANIE PRACY WŁASNEJ – KLUCZEM DO SUKCESU

  • Metoda 5/3 i Reguła 60:40 – jak planować realistyczne plany?
  • Metoda ALPEN – jak wykorzystać do robienia harmonogramu?
  • Metoda POMODORO – jak wyznaczyć godziny pracy, żeby być efektywnym?


NAWYKI NIE MUSZĄ BYĆ ZŁE – JAK WYKORZYSTAĆ NAWYKI DO LEPSZEGO ZARZĄDZANIA CZASEM?

  • Zasady wspomagające zarządzanie czasem w pracy zdalnej w celu podniesienia efektywności pracy: ”zasada 1”, „zasada 2 minut”, „zjedz tę żabę”.
  • Listy kontrolne – samokontrola i redukcja codziennego stresu.
  • Jak maksymalnie wykorzystywać swój umysł – organizacja jednostek pracy umysłowej, krzywa wydajności dobowej, przerwy, relaks i koncentracja, celebrowanie sukcesów.

Nie znalazłeś terminu szkolenia? Obecnie realizujemy je jedynie w formule zamkniętej.

Skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o możliwości przeprowadzenia szkolenia zamkniętego dla Twojej organizacji.

Co powiedzieli uczestnicy o tym szkoleniu:

Ciekawe zajęcia pomagające w pracy i życiu prywatnym.

Wykorzystam metody ustalanie priorytetów i planowania zadań.

uczestnik szkolenia

czerwiec 2023 r.

Godne polecenia, dobrze weryfikuje naszą codzienności i motywuje

Zapamiętam, jak ważne jest planowanie rezerw czasowych.

uczestnik szkolenia

czerwiec 2023 r.

Jedno z lepszych, na których byłem!

Dużo metod i ciekawych teorii, które chce się wdrożyć dzięki super prowadzącej 😉

uczestnik szkolenia

listopad 2022 r.