Zapraszamy na innowacyjne szkolenie, które w niezwykle angażujący sposób uczy komunikacji i zarządzania zespołem zróżnicowanym wiekowo ze szczególnym uwzględnieniem młodych „trudnych” pracowników. Duży nacisk jest tu położony na motywowanie pracowników, prowadzenie rozmów dyscyplinujących oraz udzielanie informacji zwrotnych.
Zarządzanie pokoleniami X, Y, Z
Wszystkie szkolenia otwarte możemy zorganizować również w formule zamkniętej.
Program szkolenia
Wykładowca
Adresaci
Informacje organizacyjne
-
1Charakterystyka pokoleń: X, Y, Z
- Cechy charakterystyczne
- Podobieństwa i różnice międzypokoleniowe
- Rola, jaką dla kształtowania nowego pokolenia pełnią nowe media
- Rola kontekstu pokoleniowego w zarządzaniu
-
2Skuteczna komunikacja z różnymi pokoleniami
- Priorytety poszczególnych pokoleń
- Obawy, nadzieje i oczekiwania motywacyjne
- Symulacje rozmów z pracownikami 4 pokoleń
- Zadanie domowe do wdrożenia
-
3Rozwiązywanie konfliktów międzypokoleniowych
- System wartości różnych pokoleń
- Uzyskiwanie synergii w zespole zróżnicowanym wiekowo
- Budowanie świadomości pracowników
-
4Sposoby na motywowanie i budowanie zaangażowania w każdym pokoleniu
- Różnice w motywowaniu pracowników z różnych pokoleń
- Wykorzystanie nowych technologii do angażowania najnowszych pokoleń.
- Przykłady niskokosztowych lub bezkosztowych działań w świecie cyfrowym wpływających na motywację pracowników.
Damian Dec
Szkolenie jest dynamiczne i nie pozwala uczestnikom się nudzić, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu dostarczanych kompetencji.
W trakcie zajęć uczestnicy z jednej strony przeżywają różne doświadczenia związane z kierowaniem innymi, jak też i zdobywają konkretną, merytoryczną wiedzę opartą na najnowszych odkryciach z dziedziny zarządzania i badań organizacji.
- Kierownicy i Liderzy:
- Osoby pełniące funkcje kierownicze i zarządzające zespołami z różnych pokoleń.
- Liderzy, którzy chcą zrozumieć, jak skutecznie motywować i współpracować z pracownikami różnych grup wiekowych.
- Zespoły HR:
- Specjaliści ds. zasobów ludzkich, którzy chcą doskonalić strategie rekrutacyjne i retencyjne, uwzględniając różnice pokoleniowe.
- Osoby odpowiedzialne za rozwój pracowników i kulturę organizacyjną.
- Pracownicy Działu Szkoleń:
- Osoby odpowiedzialne za rozwijanie umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych w zespole.
- Trenerzy i instruktorzy, którzy prowadzą szkolenia w obszarze zarządzania zespołami.
- Specjaliści ds. Organizacji:
- Osoby zajmujące się zarządzaniem zmianą i transformacją organizacyjną.
- Analitycy ds. organizacji, którzy chcą zrozumieć, jakie czynniki wpływają na efektywność pracy różnych pokoleń.
- Przedsiębiorcy i Właściciele Firm:
- Osoby zarządzające małymi lub średnimi firmami, które chcą zwiększyć efektywność zespołów i zrozumieć, jak radzić sobie z różnicami pokoleniowymi w miejscu pracy.
Zapraszamy na innowacyjne szkolenie, które w niezwykle angażujący sposób uczy komunikacji i zarządzania zespołem zróżnicowanym wiekowo ze szczególnym uwzględnieniem młodych „trudnych” pracowników. Duży nacisk jest tu położony na motywowanie pracowników, prowadzenie rozmów dyscyplinujących oraz udzielanie informacji zwrotnych.
Szkolenie jest dynamiczne i nie pozwala uczestnikom się nudzić, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu dostarczanych kompetencji.
W trakcie zajęć uczestnicy z jednej strony przeżywają różne doświadczenia związane z kierowaniem innymi, jak też i zdobywają konkretną, merytoryczną wiedzę opartą na najnowszych odkryciach z dziedziny zarządzania i badań organizacji.
Program szkolenia
1. Charakterystyka pokoleń: X, Y, Z
- Cechy charakterystyczne
- Podobieństwa i różnice międzypokoleniowe
- Rola, jaką dla kształtowania nowego pokolenia pełnią nowe media
- Rola kontekstu pokoleniowego w zarządzaniu
2. Skuteczna komunikacja z różnymi pokoleniami
- Priorytety poszczególnych pokoleń
- Obawy, nadzieje i oczekiwania motywacyjne
- Symulacje rozmów z pracownikami 4 pokoleń
- Zadanie domowe do wdrożenia
3. Rozwiązywanie konfliktów międzypokoleniowych
- System wartości różnych pokoleń
- Uzyskiwanie synergii w zespole zróżnicowanym wiekowo
- Budowanie świadomości pracowników
4. Sposoby na motywowanie i budowanie zaangażowania w każdym pokoleniu
- Różnice w motywowaniu pracowników z różnych pokoleń
- Wykorzystanie nowych technologii do angażowania najnowszych pokoleń.
- Przykłady niskokosztowych lub bezkosztowych działań w świecie cyfrowym wpływających na motywację pracowników.
Nie znalazłeś terminu szkolenia? Obecnie realizujemy je jedynie w formule zamkniętej.
Skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o możliwości przeprowadzenia szkolenia zamkniętego dla Twojej organizacji.