Jaką wartość dla Twojej firmy generuje kategoria, którą zarządzasz?
 
Jaki masz pomysł na swoją kategorię?
 
Dla kogo pracujesz?
 
Kto pierwszy zorientuje się, jeśli odejdziesz z firmy?
 
W jaki sposób mierzysz wartość, jaką realizujesz dla firmy?
 
To tylko kilka pytań, na które odpowiedzi szuka MANAGER KATEGORII.
 
W trakcie szkolenia odpowiemy na te oraz inne pytania typowo biznesowe. Kategoria zakupowa to mała acz niezależna jednostka biznesowa. Zadaniem MANAGERA KATEGORII jest rozumienie wyzwań naszego biznesu oraz wychodzenie z inicjatywą zmian / usprawnień – pro-aktywność.
Szkolenie to dedykujemy w szczególności: kierownikom i dyrektorom działów zakupów, menedżerom kategorii zakupowych, specjalistom ds. zakupów oraz kupcom kategorii zainteresowanych tematem budowy strategii dla kategorii oraz skutecznym wdrażaniem usprawnień na ich podstawie w oparciu o profesjonalne narzędzia i sprawdzone metody