Stany ja – psychologiczny GPS menedżera

Zarządzasz ludźmi. Lubisz swoją menedżerską rolę i jeśli coś spędza Ci sen z powiek, to w ostatnim czasie jest to skuteczność Twojej komunikacji. Dlaczego, zastanawiasz się, raz wystarczy potraktować ludzi, jak życzliwy rodzic, by mieć oczekiwane rezultaty, a innym razem ten sam zespół potrzebuje mocnej dawki konkretnych danych, żeby w ogóle zabrać się do pracy. Kiedy indziej zaś Twoja praca przypomina zarządzanie dziećmi w piaskownicy. Zdecydowanie wolisz, kiedy zespół zachowuje się, jak dorośli ludzie… Jak to wszystko zrozumieć? Jakie elementy psychologiczne warto poznać, aby Twoja emocjonalna część dopełniła fachowego przygotowania do pełnienia roli kierowniczej?

Jeśli chcesz świadomie i konsekwentnie zarządzać ludźmi, to zainspiruj się konstruktami z Analizy Transakcyjnej. Dowiedz się, czym są stany Ja i jak możesz przy ich pomocy uzyskiwać zakładane efekty, kreować dobrą atmosferę w zespole, transparentnie komunikować się delegując, monitorując czy egzekwując. Poznaj swoje drivery, czyli to, co Cię napędza i determinuje pozytywne oraz negatywne konsekwencje Twojego stylu pracy. I przyjrzyj się swojemu zespołowi, czy organizacji poprzez te konstrukty.

Program szkolenia

  1. Kontraktowanie i rekontraktowanie – antidotum na prokrastynację i brak efektywności
    • Kontrakt jako menedżerskie narzędzie do zarządzania zespołem.
    • Trzy poziomy kontraktu. Rodzaje kontraktów np. ukryte, podwójne (role zawodowe vs role prywatne).
    • Zyski i straty ustalania zasad kontraktu.
    • Wpływ kontraktu zawieranego między menedżerem a pracownikiem na efekty pracy.
  2. Wewnętrzne emocjonalne trio, czyli Rodzic, Dorosły, Dziecko menedżera jako wsparcie lub podstawianie sobie nogi
    • Negatywne i pozytywne oblicze stanów Ja w pracy menedżera – autodiagnoza
    • Praktyczne korzystanie z wiedzy o stanach Ja w codziennej pracy menedżera – komunikowanie się, wydawanie poleceń i ich egzekwowanie, delegowanie zadań, udzielanie feedbacku, itp. – ćwiczenie praktyczne.
    • Action Plan – co warto kontynuować, co nowego wprowadzić, co wyeliminować ze swojego stylu zarządzania?
  3. Style pracy, drivery jako źródło efektywnych i nieefektywnych zachowań menedżera.
    • Style pracy menedżera a style kierowania zespołem.
    • Drivery i ich konsekwencje.
    • Strategie działania, np. w zarządzaniu sobą w czasie, ustalaniu podziału zadań i etapach monitorowania ich przebiegu.
  4. Stany Ja w organizacji i ich wpływ na pracowników
    • Stany Ja organizacji i ich efekty.
    • Stany Ja zespołu i ich wpływ na atmosferę pracy, poziom zaangażowania i rodzaj motywacji, strategie rozwiązywania sytuacji konfliktowych, osiągane wyniki, itp.

Cena zawiera:

  • Dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia.
  • Autorskie materiały szkoleniowe (w formie PDF – przesłane przed rozpoczęciem szkolenia).
  • Zaświadczenia o przebytym szkoleniu dla każdego uczestnika.

Minimalne wymagania sprzętowe dla uczestników:

  • internet o prędkości powyżej 4mbp/s
  • aktualna wersja jednej z przeglądarek: Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari
  • komputery z systemem Windows od wersji 7 w górę, lub MacOS od wersji 10
  • głośniki lub słuchawki
  • kamera, mikrofon

Dokonaj zgłoszenia

Udział w szkoleniu (1 osoba) 552 zł netto
Dostępne Bilety: 12
Bilety Udział w szkoleniu (1 osoba) zostały wyprzedane. Możesz spróbować wybrać inny bilet.
Kompetencje menedżerskie
Zgłoszenie Pobierz ofertę

Data

16 listopada 2021

Czas

09:00 - 14:00

Koszt

552 zł netto

Etykiety

On-line

Lokalizacja

On-line

Organizator

Vademecum - Konferencje i Szkolenia
Telefon
+48 71 341 85 10
Email
vade@vade.com.pl
Strona WWW
https://vade.com.pl

Prowadzący

  • Elżbieta Stelmach
    Elżbieta Stelmach
    Trenerka biznesu z ponad 20 – letnim doświadczeniem, doradca zawodowy, coach kariery i kryzysowy, pedagog, przedsiębiorca, Certyfikowana Trenerka FRIS®, Praktyk Analizy Transakcyjnej, trener i facylitator Super Skills, konsultant FACET5. Współpracuje z uczelniami wyższymi jako trener/szkoleniowiec i wykładowca na studiach podyplomowych w WSB, Uniwersytecie Szczecińskim, Akademii Morskiej oraz jako wykładowca studiów MBA dla Akademii Leona Koźmińskiego. Pracuje w firmach z branż: IT, usługowych, produkcyjnych, handlowych, tworząc programy rozwojowe, budując strategie rozwoju pracowników i menedżerów, oraz kompetencje społeczne. Wśród jej klientów są również jednostki administracji publicznej, sądy, uczelnie oraz placówki oświatowe. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu efektywnej komunikacji, negocjacji, autoprezentacji i wystąpień publicznych, budowania i zarządzania zespołem, asertywności, analizy transakcyjnej w biznesie, wypalenia zawodowego i stresu.

Comments are closed