-
Podstawowe sytuacje perswazyjne w relacjach społecznych, biznesie, handlu, życiu publicznym i relacjach nieformalnych.
-
Oddziaływania ekstremalne
-
Techniki prania mózgu, oddziaływania podprogowe. Kompendium wiedzy podstawowej o mechanizmach perswazyjnych.
-
Pożądane i uboczne efekty przekonywania.
-
25 zagadnień dotyczących procedur i 15 dotyczących tematyki argumentacji, rodzajów apelów.
-
Obraz i metafora w prezentacji jako dźwignia wpływu
-
Narracja dynamiczna angażująca odbiorców w emocjonalny sposób. Wzrok, słuch i ruch w przekazie perswazyjnym. Elementy NLP i analizy transakcyjnej, model kija i marchewki.
-
Rola języka ciała w perswazji
-
Wskaźniki siły i dominacji, sygnały sympatii i niechęci, wrażenie kompetencji. Dziesięć rodzajów komunikatów niewerbalnych. Analiza własnych wzorców niewerbalnych zachowań, ruch i sylwetka ciała.
-
Taktyki ukrytej perswazji
-
Językowe techniki argumentacji; 55 reguł Kevina Hogana w praktycznym zastosowaniu do sytuacji handlowych, sprzedaży i kupowania. Perswazja w negocjacjach i konfliktach, budowanie przewagi w rozmowach biznesowych.
Uwaga: każdy blok tematyczny trwa około dwu godzin lekcyjnych i obejmuje wykład, ćwiczenia i komentarze o charakterze feedbacku. To wszystko daje uczestnikom szansę na uzyskanie indywidualnych korzyści i poznanie własnych możliwości perswazyjnych. A przede wszystkim daje szansę na ich zwiększenie!
Zbigniew Nęcki
Psycholog społeczny, jeden z najwybitniejszych w Polsce specjalistów w zakresie komunikacji
i negocjacji, ceniony mediator i praktyk negocjacji. Autor wielu prac z zakresu kierowania zespołami ludzkimi, komunikacji, emocji i perswazji, technik negocjacji.
Stały komentator i uczestnik publicystycznych programów telewizyjnych.
Autor wielu książek, w tym bestsellera zatytułowanego „Negocjacje w biznesie” oraz przewodnika dla przedsiębiorców „Negocjacje w Unii Europejskiej”.
Do ważniejszych publikacji należą również „Atrakcyjność wzajemna” oraz „Komunikowanie interpersonalne”.
Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Wygłaszał referaty i prowadził wykłady
w wielu ośrodkach akademickich za granicą, min. w USA, Meksyku, Indiach.
Ze Spółką Vademecum współpracuje od 2000 roku.
Szkolenie z psychologii perswazji kierujemy do różnych grup zawodowych i osób, które chcą rozwijać umiejętności przekonywania innych i wpływania na ich decyzje.
Kto może być zainteresowane takim szkoleniem?
- Specjaliści ds. sprzedaży: Osoby pracujące w dziale sprzedaży często muszą przekonywać klientów do zakupu produktów lub usług. Szkolenie z psychologii perswazji może pomóc w rozwijaniu umiejętności skutecznego budowania relacji i wpływania na decyzje klientów.
- Menedżerowie i liderzy zespołów: Liderzy, którzy chcą skutecznie motywować i kierować swoimi zespołami, mogą korzystać z umiejętności perswazji do skutecznego komunikowania się i zdobywania poparcia dla projektów czy decyzji.
- Specjaliści ds. marketingu: Osoby pracujące w dziale marketingu są zainteresowane przekazywaniem skutecznych komunikatów, które przyciągną uwagę i zainteresowanie klientów. Szkolenie z psychologii perswazji może pomóc w zrozumieniu, jakie bodźce wpływają na zachowanie konsumentów.
- Negocjatorzy: Osoby zajmujące się negocjacjami, czy to w sferze biznesowej, czy społecznej, mogą skorzystać z umiejętności perswazji do osiągania korzystnych umów i budowania trwałych relacji.
- Doradcy finansowi: W dziedzinie finansów, gdzie podejmowanie decyzji jest często związane z emocjami i przekonaniami, umiejętność perswazji może być kluczowa do skutecznego doradztwa finansowego.
- Pracownicy HR: Osoby pracujące w dziale zasobów ludzkich, zwłaszcza w zakresie rekrutacji i zarządzania personelem, mogą korzystać z umiejętności perswazji do skutecznego przekonywania kandydatów do dołączenia do firmy oraz motywowania pracowników.
Wiedza na temat perswazji i zasad obrony przed manipulacją w znacznym stopniu buduje nasz autorytet oraz skutecznie wzmacnia działania i relacje zawodowe.
Serdecznie zapraszamy do udziału w zajęciach prowadzonych przez prof. dr hab. Zbigniewa Nęckiego.Dzięki niemu:
- poznasz mechanizmy oddziaływania społecznego,
- zwiększysz swoją świadomość na temat manipulacji, trików, chwytów i umiejętność obrony przed taką perswazją, która może narażać Ciebie na uleganie wpływom negatywnym.
Program szkolenia
1. Podstawowe sytuacje perswazyjne w relacjach społecznych, biznesie, handlu, życiu publicznym i relacjach nieformalnych.
2. Oddziaływania ekstremalne
Techniki prania mózgu, oddziaływania podprogowe. Kompendium wiedzy podstawowej o mechanizmach perswazyjnych.
3. Pożądane i uboczne efekty przekonywania.
25 zagadnień dotyczących procedur i 15 dotyczących tematyki argumentacji, rodzajów apelów.
4. Obraz i metafora w prezentacji jako dźwignia wpływu
Narracja dynamiczna angażująca odbiorców w emocjonalny sposób. Wzrok, słuch i ruch w przekazie perswazyjnym. Elementy NLP i analizy transakcyjnej, model kija i marchewki.
5. Rola języka ciała w perswazji
Wskaźniki siły i dominacji, sygnały sympatii i niechęci, wrażenie kompetencji. Dziesięć rodzajów komunikatów niewerbalnych. Analiza własnych wzorców niewerbalnych zachowań, ruch i sylwetka ciała.
6. Taktyki ukrytej perswazji
Językowe techniki argumentacji; 55 reguł Kevina Hogana w praktycznym zastosowaniu do sytuacji handlowych, sprzedaży i kupowania. Perswazja w negocjacjach i konfliktach, budowanie przewagi w rozmowach biznesowych.
Uwaga: każdy blok tematyczny trwa około dwu godzin lekcyjnych i obejmuje wykład, ćwiczenia i komentarze o charakterze feedbacku. To wszystko daje uczestnikom szansę na uzyskanie indywidualnych korzyści i poznanie własnych możliwości perswazyjnych. A przede wszystkim daje szansę na ich zwiększenie!
W cenie uwzględniono koszty:
- 16 godzin lekcyjnych intensywnych warsztatów,
- materiałów szkoleniowych i pomocniczych,
- serwisu kawowego oraz lunchu,
- imiennego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
Miejsce szkolenia:
WenderEdu Business Center, ul. Św. Józefa 1/3
Informacja dodatkowa:
Koszt noclegu w WenderEdu Business Center w pok. 1-os. ze śniadaniem wynosi 225 zł brutto