Profesjonalna obsługa klienta – wychodzenie poza schemat

Wiele firm konkuruje ze sobą poziomem obsługi Klienta. Jak więc można wyróżnić się i sprawić, żeby Klient wybrał właśnie nas? Jednym ze sposobów jest przełamanie schematów obsługi stosowanych w branży. Szkolenie, na które zapraszamy, sprawi, że wyjdziesz „poza pudełko”. Zapisz się i wyprzedź konkurencję!

Program szkolenia

Wykładowca

Adresaci

Informacje organizacyjne

  1. 1
    WSZYSCY BUDUJEMY PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ FIRMY
    • Kto bierze udział w obsłudze Klientów?
    • Skąd się bierze motywacja do obsługiwania Klientów, czyli ile w tym naszego nastawienia, a ile wyuczonych zachowań?
    • Jak cię widzą, tak cię traktują czyli jak swoim zachowaniem i wyglądam zbudować partnerską relacje z klientem
  2. 2
    ZASADY DOBREGO KONTAKTU Z KLIENTEM
    • Kluczowe zasady dobrej komunikacji z klientem.
    • Rola komunikacji niewerbalnej w kontakcie z klientem
    • Techniki aktywnego słuchania
    • Odpowiadanie na pytania i udzielanie wyjaśnień.
    • Język korzyści i pozytywów
    • Zakazane zwroty
  3. 3
    KIEDY W OBSŁUDZE KLIENTA PRZYDAJE SIĘ ASERTYWNOŚĆ?
    • Asertywne prawa klienta i pracownika obsługi
    • Grzeczne lecz stanowcze formułowanie próśb i oczekiwań.
    • Reagowanie na krytykę i obraźliwe uwagi
    • Asertywne radzenie sobie z emocjami własnymi i klienta
  4. 4
    DOPASOWANIE OBSŁUGI DO INDYWIDUALNEGO STYLU ZACHOWAŃ KLIENTA
    • Typy klienta, a różnice w stylach myślenia i zachowania czyli dla każdego coś innego
    • Rozpoznawanie stylów myślenia i zachowania
    • Dopasowanie formy obsługi klienta do naturalnego stylu myślenia i zachowania klienta - strategie rozmowy
    • Jak zmienia się zachowanie klienta w zależności od stylu prowadzenia rozmowy
  5. 5
    JAKI KLIENT JEST KAŻDY WIDZI...ALE CZY NA PEWNO?
    • Jakim ty sam jesteś typem Klienta?
    • Ludzie są różni − dopasuj swoje zachowanie do typu osoby, z którą rozmawiasz.
    • Trudny Klient czy trudna sytuacja w rozmowie?
    • Precyzowanie problemu i szybkie znajdowanie rozwiązania w sytuacji presji czasu.
  6. 6
    TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA – NARESZCIE JEST OKAZJA, ŻEBY SIĘ WYRÓŻNIĆ!
    • Precyzowanie problemu klienta
    • Uzasadnione i nieuzasadnione obiekcje – jak na nie reagować profesjonalnie?
    • Komunikowanie się w sytuacji trudnej – wychodzenie poza schemat
    • Profesjonalna rozmowa z osobą zdenerwowaną i agresywną − trening zachowań.

Jolanta Korczowska

Psycholog, diagnosta, doświadczony trener biznesu, coach, certyfikowany trener FRIS. Posiada Międzynarodowy Ceryfikat Trenera Zarządzania w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju. Jest ceryfikowanym trenerem Success Insights – metody diagnostycznej opartej o metodologię Extended DISC. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego (Politechnika Wrocławska) oraz coachingu (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej).  Specjalizuje się w rozwiązywaniu trudnych sytuacji zawodowych. Potrafi zintegrować oraz zaktywizować każdą grupę. Jej autorskie ćwiczenia zawsze mają charakter interaktywny, zapadają w pamięć i inspirują do zmiany.

Szkolenie składa się z ciągu ćwiczeń poszukiwania niestandardowych sposobów wyróżnienia się w zakresie obsługi Klienta. Sprawia, że uczestniczące w nim osoby wracają z nowymi pomysłami wyjścia poza dotychczasowe standardy obsługi Klienta w ich firmach.

Wiele firm konkuruje ze sobą poziomem obsługi Klienta. Jak więc można wyróżnić się i sprawić, żeby Klient wybrał właśnie nas? Jednym ze sposobów jest przełamanie schematów obsługi stosowanych w branży. Szkolenie, na które zapraszamy, sprawi, że wyjdziesz „poza pudełko”. Zapisz się i wyprzedź konkurencję!

Szkolenie składa się z ciągu ćwiczeń poszukiwania niestandardowych sposobów wyróżnienia się w zakresie obsługi Klienta. Sprawia, że uczestniczące w nim osoby wracają z nowymi pomysłami wyjścia poza dotychczasowe standardy obsługi Klienta w ich firmach.

Program szkolenia

  1. WSZYSCY BUDUJEMY PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ FIRMY
    • Kto bierze udział w obsłudze Klientów?
    • Skąd się bierze motywacja do obsługiwania Klientów, czyli ile w tym naszego nastawienia, a ile wyuczonych zachowań?
    • Jak cię widzą, tak cię traktują czyli jak swoim zachowaniem i wyglądam zbudować partnerską relacje z klientem
  2. ZASADY DOBREGO KONTAKTU Z KLIENTEM
    • Kluczowe zasady dobrej komunikacji z klientem.
    • Rola komunikacji niewerbalnej w kontakcie z klientem
    • Techniki aktywnego słuchania
    • Odpowiadanie na pytania i udzielanie wyjaśnień.
    • Język korzyści i pozytywów
    • Zakazane zwroty
  3. KIEDY W OBSŁUDZE KLIENTA PRZYDAJE SIĘ ASERTYWNOŚĆ?
    • Asertywne prawa klienta i pracownika obsługi
    • Grzeczne lecz stanowcze formułowanie próśb i oczekiwań.
    • Reagowanie na krytykę i obraźliwe uwagi
    • Asertywne radzenie sobie z emocjami własnymi i klienta
  4. DOPASOWANIE OBSŁUGI DO INDYWIDUALNEGO STYLU ZACHOWAŃ KLIENTA
    • Typy klienta, a różnice w stylach myślenia i zachowania czyli dla każdego coś innego
    • Rozpoznawanie stylów myślenia i zachowania
    • Dopasowanie formy obsługi klienta do naturalnego stylu myślenia i zachowania klienta – strategie rozmowy
    • Jak zmienia się zachowanie klienta w zależności od stylu prowadzenia rozmowy
  5. JAKI KLIENT JEST KAŻDY WIDZI…ALE CZY NA PEWNO?
    • Jakim ty sam jesteś typem Klienta?
    • Ludzie są różni − dopasuj swoje zachowanie do typu osoby, z którą rozmawiasz.
    • Trudny Klient czy trudna sytuacja w rozmowie?
    • Precyzowanie problemu i szybkie znajdowanie rozwiązania w sytuacji presji czasu.
  6. TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA – NARESZCIE JEST OKAZJA, ŻEBY SIĘ WYRÓŻNIĆ!
    • Precyzowanie problemu klienta
    • Uzasadnione i nieuzasadnione obiekcje – jak na nie reagować profesjonalnie?
    • Komunikowanie się w sytuacji trudnej – wychodzenie poza schemat
    • Profesjonalna rozmowa z osobą zdenerwowaną i agresywną − trening zachowań.

Nie znalazłeś terminu szkolenia? Obecnie realizujemy je jedynie w formule zamkniętej.

Skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o możliwości przeprowadzenia szkolenia zamkniętego dla Twojej organizacji.