Profesjonalna etykieta biznesowa

W dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, umiejętność skutecznej komunikacji oraz nienaganna prezencja są kluczowymi elementami budującymi sukces zarówno indywidualny, jak i całej organizacji.

Wzrost znaczenia etykiety biznesowej w relacjach zawodowych jest niezaprzeczalny, a jej znajomość i stosowanie stanowią podstawę profesjonalizmu i wiarygodności na rynku.

Korzyści dla uczestników:

  • Wzrost świadomości wpływu zasad etykiety biznesowej na relacje zawodowe
    i skuteczność w środowisku biznesowym.
  • Rozwój umiejętności dopasowana stylu komunikacji adekwatnie do potrzeb wynikających z kontekstu interpersonalnego i biznesowego.
  • Poznanie najlepszych praktyk etykiety biznesowej, związanych m.in. z etykietą komunikacji (online i offline), dress codem, etykietą spotkań.
  • Wzrost kompetencji w zakresie budowania profesjonalnych relacji w środowisku międzykulturowym

09.12.2024

On-line

699 pln netto

Pobierz program

Program szkolenia

Wykładowca

Adresaci

Informacje organizacyjne

  1. 1
    FUNDAMENTY ETYKIETY BIZNESOWEJ
    • Znaczenie etykiety biznesowej - korzyści wynikające ze stosowania reguł etykiety w środowisku biznesowym
    • Etykieta w interakcjach zawodowych - kluczowe aspekty w zależności od kontekstu interpersonalnego, biznesowego i kulturowego
  2. 2
    NAJWAŻNIEJSZE PRAKTYKI ETYKIETY BIZNESOWEJ
    • Komunikacja formalna vs. nieformalna - kiedy i jak używać adekwatnych stylów komunikacji
    • Dress code - zasady i wskazówki dotyczące właściwego ubioru w różnych sytuacjach zawodowych
    • Etykieta spotkań - najlepsze praktyki w zależności od rodzaju spotkania
    • Przywitania i przedstawienia - dobre praktyki
    • Prowadzenie rozmów biznesowych - small talk, middle talk i inne rozmowy
    • Wyrażanie niezgody z poszanowaniem dla perspektywy odbiorcy - odróżnianie komunikacji asertywnej od agresywnej
    • Mowa ciała - sygnały i zachowania niewerbalne w etykiecie biznesowej
    • Konferencje, wystąpienia, kolacje i inne specjalne okazje - najlepsze praktyki
  3. 3
    ETYKIETA KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ:
    • Etykieta e-mailowa - do’s & dont’s komunikacji e-mailowej
    • Etykieta na czacie i spotkaniach online - właściwa etykieta na czacie i podczas spotkań online
    • Etykieta w mediach społecznościowych - dobre praktyki dotyczące aktywności w mediach społecznościowych
  4. 4
    ETYKIETA BIZNESOWA W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM
    • Etykieta a kontekst kulturowy - wpływ kontekstu kulturowego na etykietę biznesową
    • Błędy tłumaczenia - czyli dlaczego coś co brzmi neutralnie w języku nadawcy, może zostać odebrane jako agresywne w innym języku
    • Budowanie profesjonalnych relacji - jak wykorzystać zasady etykiety biznesowej do budowania profesjonalnych relacji i marki osobistej w środowisku międzynarodowym
  5. Metoda prowadzenia warsztatów:

    • Szkolenie prowadzone jest w atrakcyjnej, interaktywnej formie – sprzyja to aktywności wszystkich uczestników treningu.
    • Każdy z bloków tematycznych składa się z wprowadzenia (w formie krótkiego, interaktywnego wykładu) oraz licznych ćwiczeń, gier, symulacji, testów, zadań interaktywnych i elementów Action Learning.
    • Po szkoleniu udostępniane są materiały szkoleniowe ułatwiające utrwalenie wiedzy zdobytej podczas treningu.

Szymon Nęcki

Trener negocjacji, specjalizuje się w szkoleniach dla doświadczonych profesjonalistów, którzy oczekują praktycznej wiedzy, gotowej do zastosowania w złożonych procesach negocjacyjnych. Od 2014 roku prowadzi działalność szkoleniowo-konsultingową. W jej ramach projektuje i wdraża programy szkoleniowe i mentoringowe z zakresu kompetencji menedżerskich, szczególnie tych związanych z negocjacjami i skuteczną komunikacją. W ciągu ostatnich 7 lat zrealizował około 2000 godzin szkoleń dla ponad 70 firm i instytucji, a także w ramach szkoleń otwartych i zajęć na studiach podyplomowych i MBA. Wspierał firmy z branż finansowej, edukacyjnej, budowlanej, chłodniczej, automotive, medycznej, FMCG i przemysłu ciężkiego w uporządkowaniu i zoptymalizowaniu procesów negocjacyjnych. Doświadczenie trenerskie zdobywał u boku cenionego eksperta oraz trenera - prof. Zbigniewa Nęckiego, autora jednego z pierwszych podręczników negocjacji na polskim rynku wydawniczym oraz założyciela Katedry Negocjacji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Magister psychologii, zarządzania i marketingu. Doktorant w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Nasze szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o menedżerach, liderach zespołów oraz wszystkich pracownikach, którzy pragną doskonalić swoje umiejętności interpersonalne i dbać o wizerunek firmy w każdej sytuacji.

warsztat rozwoju kompetencji

Cena zawiera:

  • 8 godzin dydaktycznych warsztatów.
  • Dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia.
  • Autorskie materiały szkoleniowe (w formie PDF – przesłane przed rozpoczęciem szkolenia).
  • Zaświadczenia o przebytym szkoleniu dla każdego uczestnika.

Wymagania techniczne:

  • komputer lub telefon z dostępem do Internetu,
  • przeglądarka internetowa,
  • głośniki lub słuchawki,
  • kamera, mikrofon