W ciągu ostatnich kilku lat praca zdalna zyskała popularność na niespotykaną wcześniej skalę. W tym czasie zaadaptowaliśmy nasze nawyki i nauczyliśmy się nowych sposobów współpracy. Po okresie intensywnej pracy zdalnej wracamy jednak do biur, ale nie wracamy do poprzedniej rzeczywistości – czeka na nas hybrydowy model pracy w którym na różne sposoby łączymy pracę zdalną z pracą w biurze.
Szkolenie z komunikacji dla zespołów hybrydowych
Razem ze zmianą trybu pracy zmieniają się nasze zachowania, zmienia się kultura organizacyjna i modele współpracy w zespołach. Do nowej rzeczywistości nie pasują przyzwyczajenia ani z pracy w pełni biurowej ani z pracy zdalnej. Konieczne jest wytworzenie nowych wzorców komunikacji, nowych modeli współpracy i nowych sposobów dbania o dobre samopoczucie członków zespołów.
Tryb pracy hybrydowej a komunikacja i relacje międzyludzkie: remote-first; office-first; activity-based; synchroniczna vs. asynchroniczna współpraca.
2
Procesy grupowe w zespołach hybrydowych - specyfika i czym się różnią od innych modeli.
3
Kształtowanie kultury komunikacyjnej w zespołach hybrydowych - dobre praktyki.
4
Spotkania zespołowe w trybie hybrydowym - na co zwracać uwagę w zależności od trybu i celu spotkania.
5
Dbanie o przestrzeń i higienę pracy - online i w biurze (hot-desk vs. desk-hoteling vs. biurka dedykowane).
6
Radzenie sobie z zagrożeniami pracy hybrydowej, min: silosy informacyjne, plemienność, poczucie bycia pracownikiem "drugiej kategorii”.
7
Wykorzystywanie szans, które daje praca hybrydowa.
8
Analiza wybranego case study z praktyki uczestników.
Szymon Nęcki
Trener negocjacji, specjalizuje się w szkoleniach dla doświadczonych profesjonalistów, którzy oczekują praktycznej wiedzy, gotowej do zastosowania w złożonych procesach negocjacyjnych.
Od 2014 roku prowadzi działalność szkoleniowo-konsultingową. W jej ramach projektuje i wdraża programy szkoleniowe i mentoringowe z zakresu kompetencji menedżerskich, szczególnie tych związanych z negocjacjami i skuteczną komunikacją.
W ciągu ostatnich 7 lat zrealizował około 2000 godzin szkoleń dla ponad 70 firm i instytucji, a także w ramach szkoleń otwartych i zajęć na studiach podyplomowych i MBA. Wspierał firmy z branż finansowej, edukacyjnej, budowlanej, chłodniczej, automotive, medycznej, FMCG i przemysłu ciężkiego w uporządkowaniu i zoptymalizowaniu procesów negocjacyjnych.
Doświadczenie trenerskie zdobywał u boku cenionego eksperta oraz trenera - prof. Zbigniewa Nęckiego, autora jednego z pierwszych podręczników negocjacji na polskim rynku wydawniczym oraz założyciela Katedry Negocjacji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Magister psychologii, zarządzania i marketingu. Doktorant w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Szkolenie dedykowane jest dla osób, które chcą nauczyć się odpowiadać na zmiany w relacjach międzyludzkich i procesach komunikacyjnych zachodzących w związku z pracą w modelu hybrydowym. Uczestnicy dowiedzą się jak zaadaptować kulturę komunikacji i modele współpracy, żeby uniknąć licznych pułapek pracy hybrydowej i wykorzystać szanse, które daje ten sposób pracy.
W ciągu ostatnich kilku lat praca zdalna zyskała popularność na niespotykaną wcześniej skalę. W tym czasie zaadaptowaliśmy nasze nawyki i nauczyliśmy się nowych sposobów współpracy. Po okresie intensywnej pracy zdalnej wracamy jednak do biur, ale nie wracamy do poprzedniej rzeczywistości – czeka na nas hybrydowy model pracy w którym na różne sposoby łączymy pracę zdalną z pracą w biurze.
Razem ze zmianą trybu pracy zmieniają się nasze zachowania, zmienia się kultura organizacyjna i modele współpracy w zespołach. Do nowej rzeczywistości nie pasują przyzwyczajenia ani z pracy w pełni biurowej ani z pracy zdalnej. Konieczne jest wytworzenie nowych wzorców komunikacji, nowych modeli współpracy i nowych sposobów dbania o dobre samopoczucie członków zespołów.
Szkolenie dedykowane jest dla osób, które chcą nauczyć się odpowiadać na zmiany w relacjach międzyludzkich i procesach komunikacyjnych zachodzących w związku z pracą w modelu hybrydowym. Uczestnicy dowiedzą się jak zaadaptować kulturę komunikacji i modele współpracy, żeby uniknąć licznych pułapek pracy hybrydowej i wykorzystać szanse, które daje ten sposób pracy.
Program szkolenia:
Tryb pracy hybrydowej a komunikacja i relacje międzyludzkie: remote-first; office-first; activity-based; synchroniczna vs. asynchroniczna współpraca.
Procesy grupowe w zespołach hybrydowych – specyfika i czym się różnią od innych modeli.
Kształtowanie kultury komunikacyjnej w zespołach hybrydowych – dobre praktyki.
Spotkania zespołowe w trybie hybrydowym – na co zwracać uwagę w zależności od trybu i celu spotkania.
Dbanie o przestrzeń i higienę pracy – online i w biurze (hot-desk vs. desk-hoteling vs. biurka dedykowane).
Radzenie sobie z zagrożeniami pracy hybrydowej, min: silosy informacyjne, plemienność, poczucie bycia pracownikiem „drugiej kategorii”.
Wykorzystywanie szans, które daje praca hybrydowa.
Analiza wybranego case study z praktyki uczestników.
Cena zawiera:
8 godzin dydaktycznych warsztatów.
Dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia.
Autorskie materiały szkoleniowe (w formie PDF – przesłane przed rozpoczęciem szkolenia).
Zaświadczenia o przebytym szkoleniu dla każdego uczestnika.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ściśle niezbędne ciasteczka
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.
Ciasteczka stron trzecich
Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.
Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.
Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!