Komunikacja w zespole hybrydowym

W ciągu ostatnich kilku lat praca zdalna zyskała popularność na niespotykaną wcześniej skalę. W tym czasie zaadaptowaliśmy nasze nawyki i nauczyliśmy się nowych sposobów współpracy. Po okresie intensywnej pracy zdalnej wracamy jednak do biur, ale nie wracamy do poprzedniej rzeczywistości – czeka na nas hybrydowy model pracy w którym na różne sposoby łączymy pracę zdalną z pracą w biurze.

Razem ze zmianą trybu pracy zmieniają się nasze zachowania, zmienia się kultura organizacyjna i modele współpracy w zespołach. Do nowej rzeczywistości nie pasują przyzwyczajenia ani z pracy w pełni biurowej ani
z pracy zdalnej. Konieczne jest wytworzenie nowych wzorców komunikacji, nowych modeli współpracy i nowych sposobów dbania o dobre samopoczucie członków zespołów.

Szkolenie dedykowane jest dla osób, które chcą nauczyć się odpowiadać na zmiany w relacjach międzyludzkich
i procesach komunikacyjnych zachodzących w związku z pracą w modelu hybrydowym.
Uczestnicy dowiedzą się jak zaadaptować kulturę komunikacji i modele współpracy, żeby uniknąć licznych pułapek pracy hybrydowej i wykorzystać szanse, które daje ten sposób pracy.

Cel szkolenia:

Zwiększenie efektywności w komunikacji i współpracy zespołowej w warunkach pracy hybrydowej.

Cele szczegółowe:

  • poszerzenie zrozumienia procesów międzyludzkich zachodzących w warunkach pracy hybrydowej
  • nabycie umiejętności dostosowania metod komunikacji do trybu pracy hybrydowej
  • usprawnienie w organizacji spotkań zespołów hybrydowych
  • poznanie najważniejszych zagrożeń i szans wynikających z poszczególnych trybów pracy hybrydowej
    (remote-first; office-first; activity-based; synchroniczna vs. asynchroniczna współpraca)
  • rozwój zdolności do kształtowania mechanizmów dbania o dobrostan psychiczny i dobre samopoczucie członków zespołów hybrydowych

Program szkolenia:

  1. Tryb pracy hybrydowej a komunikacja i relacje międzyludzkie: remote-first; office-first; activity-based; synchroniczna vs. asynchroniczna współpraca.
  2. Procesy grupowe w zespołach hybrydowych – specyfika i czym się różnią od innych modeli.
  3. Kształtowanie kultury komunikacyjnej w zespołach hybrydowych – dobre praktyki.
  4. Spotkania zespołowe w trybie hybrydowym – na co zwracać uwagę w zależności od trybu i celu spotkania.
  5. Dbanie o przestrzeń i higienę pracy – online i w biurze (hot-desk vs. desk-hoteling vs. biurka dedykowane).
  6. Radzenie sobie z zagrożeniami pracy hybrydowej, min: silosy informacyjne, plemienność, poczucie bycia pracownikiem „drugiej kategorii”.
  7. Wykorzystywanie szans, które daje praca hybrydowa.
  8. Analiza wybranego case study z praktyki uczestników.

Cena zawiera:

  • 8 godzin dydaktycznych warsztatów.
  • Dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia.
  • Autorskie materiały szkoleniowe (w formie PDF – przesłane przed rozpoczęciem szkolenia).
  • Zaświadczenia o przebytym szkoleniu dla każdego uczestnika.

Minimalne wymagania sprzętowe dla uczestników:

  • komputer lub telefon z dostępem do Internetu,
  • przeglądarka internetowa,
  • głośniki lub słuchawki,
  • kamera, mikrofon

Dokonaj zgłoszenia

Udział w szkoleniu (1 osoba) 649 zł netto
Dostępne Bilety: 100
Bilety Udział w szkoleniu (1 osoba) zostały wyprzedane. Możesz spróbować wybrać inny bilet.
Szkolenie
Zgłoszenie Pobierz ofertę

Data

8 listopada 2022

Czas

09:00 - 16:00

Koszt

649 zł netto

Etykiety

On-line,
Popularne

Lokalizacja

On-line

Organizator

Vademecum - Konferencje i Szkolenia
Telefon
+48 71 341 85 10
Email
vade@vade.com.pl
Strona WWW
https://vade.com.pl

Prowadzący

  • Szymon Nęcki
    Szymon Nęcki
    Trener negocjacji, specjalizuje się w szkoleniach dla doświadczonych profesjonalistów, którzy oczekują praktycznej wiedzy, gotowej do zastosowania w złożonych procesach negocjacyjnych. Od 2014 roku prowadzi działalność szkoleniowo-konsultingową. W jej ramach projektuje i wdraża programy szkoleniowe i mentoringowe z zakresu kompetencji menedżerskich, szczególnie tych związanych z negocjacjami i skuteczną komunikacją. W ciągu ostatnich 7 lat zrealizował około 2000 godzin szkoleń dla ponad 70 firm i instytucji, a także w ramach szkoleń otwartych i zajęć na studiach podyplomowych i MBA. Wspierał firmy z branż finansowej, edukacyjnej, budowlanej, chłodniczej, automotive, medycznej, FMCG i przemysłu ciężkiego w uporządkowaniu i zoptymalizowaniu procesów negocjacyjnych. Doświadczenie trenerskie zdobywał u boku cenionego eksperta oraz trenera – prof. Zbigniewa Nęckiego, autora jednego z pierwszych podręczników negocjacji na polskim rynku wydawniczym oraz założyciela Katedry Negocjacji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Magister psychologii, zarządzania i marketingu. Doktorant w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Comments are closed