Szkolenia dla działu sprzedaży i obsługi klienta
Wyniki handlowe można poprawiać, wystarczy wiedzieć jak. Najlepsi specjaliści
w swoich dziedzinach dzielą się doświadczeniem, zdradzają skuteczne techniki
i triki, które zostały przetestowane i pomogły osiągnąć sukces w sprzedaży i budowaniu długotrwałych relacji biznesowych.
- Interesujące tematy szkoleń i wybitni trenerzy
- Pomoc w doborze szkoleń
- Bez przedpłat
- W całej Polsce i online
- Certyfikaty jakości: PN-EN ISO 9001:2015-10 i Znak Jakości MSUES nr 431/2020
Dlaczego warto skorzystać?
Poznaj nasze aktualne szkolenia
Telefoniczna obsługa klientaKatowice
Wszystkie szkolenia otwarte możemy zorganizować również w formule zamkniętej.
Sprawdź naszą ofertę szkoleń zamkniętych!
Co o nas mówią?
Przyznaję się, że dawno nie uczestniczyłem w tak „energetycznym” szkoleniu.
Jest to Wojtku Twoją zasługą - potrafiłeś „otworzyć” zarówno grupę jak i poszczególnych jej uczestników co do tej pory (jak pracuję 2 lata) nie miało miejsca!
Fajne, wesołe, interesujące.
Pobudzające kreatywność i motywujące do działania.
Dziękuję Tobie za bardzo udane 2 dni
Szkolenie dało mi trochę odskoczni od codziennej „rutyny” handlowej i pozwoliło „przypomnieć i zebrać” zagadnienia trochę zapomniane z poprzednich szkoleń (u poprzedni-ego/ch pracodawców)- żaden jednak z prowadzących nie przekazał mi takiego PAŁERU jak TY!