Szkolenia dla działu sprzedaży i obsługi klienta
Wyniki handlowe można poprawiać, wystarczy wiedzieć jak. Podczas szkoleń dla działu sprzedaży i obsługi klienta najlepsi specjaliści w swoich dziedzinach dzielą się doświadczeniem oraz zdradzają przetestowane techniki i triki. Weź udział w szkoleniach z negocjacji, które pomagają osiągnąć sukces w sprzedaży lub wybierz szkolenie z obsługi klienta, by skutecznie prowadzić rozmowy i budować długotrwałe relacje biznesowe.
Dlaczego warto skorzystać?
Poznaj nasze aktualne szkolenia
Wszystkie szkolenia otwarte możemy zorganizować również w formule zamkniętej.
Sprawdź naszą ofertę szkoleń zamkniętych!
Co o nas mówią?
Przyznaję się, że dawno nie uczestniczyłem w tak „energetycznym” szkoleniu.
Jest to Wojtku Twoją zasługą - potrafiłeś „otworzyć” zarówno grupę jak i poszczególnych jej uczestników co do tej pory (jak pracuję 2 lata) nie miało miejsca!
Fajne, wesołe, interesujące.
Pobudzające kreatywność i motywujące do działania.
Dziękuję Tobie za bardzo udane 2 dni
Szkolenie dało mi trochę odskoczni od codziennej „rutyny” handlowej i pozwoliło „przypomnieć i zebrać” zagadnienia trochę zapomniane z poprzednich szkoleń (u poprzedni-ego/ch pracodawców)- żaden jednak z prowadzących nie przekazał mi takiego PAŁERU jak TY!