Efektywne zarządzanie sobą w czasie (z uwzględnieniem pracy zdalnej)

„Nie mam czasu”, „Brakuje mi czasu”, „Robię wszystko na ostatni dzwonek”, „Mam niedoczas” – znasz to? Jeśli tak, to oznacza, że ten warsztat jest dla Ciebie. Nauczysz się na nim jak podnieść swoją efektywność i lepiej zarządzać sobą w czasie z uwzględnieniem pracy zdalnej.

  • Wszystkie szkolenia otwarte możemy zorganizować również w formule zamkniętej.

  • Program szkolenia

    Wykładowca

    Adresaci

    Informacje organizacyjne

    1. 1
      PRACA ZDALNA – JAK SIĘ DO NIEJ PRZYGOTOWAĆ?
      • Pozytywne i negatywne skutki pracy zdalnej.
      • Moje nowe miejsce pracy – jak je przygotować?
      • Jak sobie radzić z rozpraszaczami i utrudniaczami w nowym miejscu pracy?
      • Rytuały – kluczem do efektywności w nowej rzeczywistości.
      • Obalamy mity – wielozadaniowość i twórczy bałagan.
      • Schemat dnia – na co zwrócić uwagę, jakich pułapek się ustrzec?
      • Rytm dnia – jak wykorzystać krzywą wydajności dnia, jak ją określić i wykorzystać w planowaniu zadań?
    2. 2
      STRUKTURALIZACJA CZASU – NAJPIERW RZECZY NAJWAŻNIEJSZE, CZYLI JAK USTALAĆ PRIORYTETY?
      • Zasada Pareto – 20/80 – jak ustalić priorytety?
      • Matryca Eisenhowera – jak ją wykorzystać w nowej rzeczywistości i ustrzec się prokrastynacji?
      • Metoda ABC – najpierw ważne czy pilne?
    3. 3
      PLANOWANIE PRACY WŁASNEJ – KLUCZEM DO SUKCESU
      • Metoda 5/3 i Reguła 60:40 – jak planować realistyczne plany?
      • Metoda ALPEN – jak wykorzystać do robienia harmonogramu?
      • Metoda POMODORO – jak wyznaczyć godziny pracy, żeby być efektywnym?
    4. 4
      NAWYKI NIE MUSZĄ BYĆ ZŁE – JAK WYKORZYSTAĆ NAWYKI DO LEPSZEGO ZARZĄDZANIA CZASEM ?
      • Zasady wspomagające zarządzanie czasem w pracy zdalnej w celu podniesienia efektywności pracy: ”zasada 1”, „zasada 2 minut”, „zjedz tę żabę”..
      • Listy kontrolne – samokontrola i redukcja codziennego stresu .
      • Jak maksymalnie wykorzystywać swój umysł – organizacja jednostek pracy umysłowej, krzywa wydajności dobowej, przerwy, relaks i koncentracja, celebrowanie sukcesów.

    Jagoda Wąsowska

    Trener I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikowany Coach Multi Level Coaching, konsultant, magister edukacji. Zakres realizowanych szkoleń: efektywność i zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie stresem i kontrola emocji, komunikacja i asertywność, wystąpienia publiczne i autoprezentacja, efektywność zawodowa i osobista, kreatywność i proaktywność, joga umysłu. Maratonka – wykorzystuje poznane metody między innymi do realizacji swoich celów sportowych, zdobyła Koronę Maratonów Polskich, specjalizuje się w bieganiu górskim – przebiegła między innymi Bieg Rzeźnika, CCC w ramach Ultra-Trail du Mont - Blanc,  Dolomiti Extreme Trail, Chudego Wawrzyńca, Triadę. Ceni piękno przyrody, poczucie humoru oraz zdrowy rozsądek.

    Na warsztat zapraszamy wszystkich, którzy żyją i pracują w „niedoczasie”:

    • Pracowników pracujących w środowisku korporacyjnym 9niezależnie od poziomu stanowiska), którzy dowiedzą się jak efektywnie zarządzać sobą w czasie, aby zwiększyć produktywność i osiągnąć cele zawodowe.
    • Menedżerów i liderów odpowiedzialnych za zarządzanie zespołami i projektami, aby  umiejętnie planowali czas i efektywnie delegowali zadania.
    • Przedsiębiorców prowadzących własną firmę aby skutecznie zarządzali wieloma aspektami prowadzenia działalności.
    • Specjaliści ds. rozwoju osobistego aby dowiedzieli się w jaki sposób pomóc innym w poprawie umiejętności organizacji czasu.

    W czasie zajęć:

    • Dokonasz oceny obecnej sytuacji i poznasz praktyczne wskazówki do wykorzystania w pracy, z uwzględnieniem pracy zdalnej.
    • Poznasz narzędzia do zarządzania czasem i nauczysz się praktycznie je wykorzystywać w nowej sytuacji.
    • Nauczysz się, w jaki sposób ustalać priorytety i odróżniać rzeczy ważne od nieważnych.
    • Zobaczysz, jak wykorzystywać poznane narzędzia do planowania i wykonywania działań.
    • Nauczysz się tworzyć listy kontekstowe, korzystać z Metody Alpen, wykorzystywać Metodę Pomodoro.
    • Poznasz zasady planowania w nowej rzeczywistości zawodowej.
    • Zmniejszysz odczuwanie stresu.
    • Odzyskasz poczucie kontroli nad swoją pracą.
    • Zwiększysz zaufanie do podejmowanych decyzji.
    • Wzmocnisz kompetencje elastycznego reagowania w zmiennym środowisku pracy i napływających z zewnątrz zadań.

    „Nie mam czasu”, „Brakuje mi czasu”, „Robię wszystko na ostatni dzwonek”, „Mam niedoczas” – znasz to? Jeśli tak, to oznacza, że ten warsztat jest dla Ciebie. Nauczysz się na nim jak podnieść swoją efektywność i lepiej zarządzać sobą w czasie z uwzględnieniem pracy zdalnej.

    Na warsztatach:

    • Dokonasz oceny obecnej sytuacji i poznasz praktyczne wskazówki do wykorzystania w pracy, z uwzględnieniem pracy zdalnej.
    • Poznasz narzędzia do zarządzania czasem i nauczysz się praktycznie je wykorzystywać w nowej sytuacji.
    • Nauczysz się, w jaki sposób ustalać priorytety i odróżniać rzeczy ważne od nieważnych.
    • Zobaczysz, jak wykorzystywać poznane narzędzia do planowania i wykonywania działań.
    • Nauczysz się tworzyć listy kontekstowe, korzystać z Metody Alpen, wykorzystywać Metodę Pomodoro.
    • Poznasz zasady planowania w nowej rzeczywistości zawodowej.
    • Zmniejszysz odczuwanie stresu.
    • Odzyskasz poczucie kontroli nad swoją pracą.
    • Zwiększysz zaufanie do podejmowanych decyzji.
    • Wzmocnisz kompetencje elastycznego reagowania w zmiennym środowisku pracy i napływających z zewnątrz zadań.

    Program szkolenia

    PRACA ZDALNA – JAK SIĘ DO NIEJ PRZYGOTOWAĆ?

    • Pozytywne i negatywne skutki pracy zdalnej.
    • Moje nowe miejsce pracy – jak je przygotować?
    • Jak sobie radzić z rozpraszaczami i utrudniaczami w nowym miejscu pracy?
    • Rytuały – kluczem do efektywności w nowej rzeczywistości.
    • Obalamy mity – wielozadaniowość i twórczy bałagan.
    • Schemat dnia – na co zwrócić uwagę, jakich pułapek się ustrzec?
    • Rytm dnia – jak wykorzystać krzywą wydajności dnia, jak ją określić i wykorzystać w planowaniu zadań?


    STRUKTURALIZACJA CZASU – NAJPIERW RZECZY NAJWAŻNIEJSZE, CZYLI JAK USTALAĆ  PRIORYTETY?

    • Zasada Pareto – 20/80 – jak ustalić priorytety?
    • Matryca Eisenhowera – jak ją wykorzystać w nowej rzeczywistości i ustrzec się prokrastynacji?
    • Metoda ABC – najpierw ważne czy pilne?


    PLANOWANIE PRACY WŁASNEJ – KLUCZEM DO SUKCESU

    • Metoda 5/3 i Reguła 60:40 – jak planować realistyczne plany?
    • Metoda ALPEN – jak wykorzystać do robienia harmonogramu?
    • Metoda POMODORO – jak wyznaczyć godziny pracy, żeby być efektywnym?


    NAWYKI NIE MUSZĄ BYĆ ZŁE – JAK WYKORZYSTAĆ NAWYKI DO LEPSZEGO ZARZĄDZANIA CZASEM?

    • Zasady wspomagające zarządzanie czasem w pracy zdalnej w celu podniesienia efektywności pracy: ”zasada 1”, „zasada 2 minut”, „zjedz tę żabę”.
    • Listy kontrolne – samokontrola i redukcja codziennego stresu.
    • Jak maksymalnie wykorzystywać swój umysł – organizacja jednostek pracy umysłowej, krzywa wydajności dobowej, przerwy, relaks i koncentracja, celebrowanie sukcesów.

    Nie znalazłeś terminu szkolenia? Obecnie realizujemy je jedynie w formule zamkniętej.

    Skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o możliwości przeprowadzenia szkolenia zamkniętego dla Twojej organizacji.

    Co powiedzieli uczestnicy o tym szkoleniu:

    Ciekawe zajęcia pomagające w pracy i życiu prywatnym.

    Wykorzystam metody ustalanie priorytetów i planowania zadań.

    uczestnik szkolenia

    czerwiec 2023 r.

    Godne polecenia, dobrze weryfikuje naszą codzienności i motywuje

    Zapamiętam, jak ważne jest planowanie rezerw czasowych.

    uczestnik szkolenia

    czerwiec 2023 r.

    Jedno z lepszych, na których byłem!

    Dużo metod i ciekawych teorii, które chce się wdrożyć dzięki super prowadzącej 😉

    uczestnik szkolenia

    listopad 2022 r.