Co musisz wiedzieć o adaptacji i różnicach kulturowych, żeby osiągnąć cele biznesowe?
Zapraszamy na szkolenie, którego celem jest poprawa skuteczności w zarządzaniu pracownikami z krajów byłego ZSRR, uwrażliwienie międzykulturowe, a wskutek tego – zapobieganie rotacji w firmie, wypracowanie dobrej atmosfery współpracy i maksymalna efektywność zespołu.
Wiedza o mentalności osób z innej kultury, sposobach działania i komunikowania oraz różnych standardach kultury pracy obecnie jest niezbędna do współpracy w różnorodnym zespole.
Niezrozumienie, zbagatelizowanie różnorodności kulturowej lub nieumiejętne zarządzanie takimi zespołami obniża zaangażowanie pracowników, zmniejsza efektywność i przekłada się na niższe osiąganie zakładanych celów biznesowych.
Duże zmiany migracyjne i niedobór pracowników na rynku pracy wymuszają na liderach zespołów rozpoznawanie i radzenie sobie z różnicami kulturowymi, uprzedzeniami i barierami, powstającymi w zespole wielokulturowym. Ma to służyć realizacji celów ekonomicznych firmy.