Zarządzanie pokoleniami X, Y, Z

Zapraszamy na innowacyjne szkolenie, które w niezwykle angażujący sposób uczy komunikacji i zarządzania zespołem zróżnicowanym wiekowo ze szczególnym uwzględnieniem młodych „trudnych” pracowników.  Duży nacisk jest tu położony na motywowanie pracowników, prowadzenie rozmów dyscyplinujących oraz udzielanie informacji zwrotnych.

  • Wszystkie szkolenia otwarte możemy zorganizować również w formule zamkniętej.

  • Program szkolenia

    Wykładowca

    Adresaci

    Informacje organizacyjne

    1. 1
      Charakterystyka pokoleń: X, Y, Z   
      • Cechy charakterystyczne
      • Podobieństwa i różnice międzypokoleniowe
      • Rola, jaką dla kształtowania nowego pokolenia pełnią nowe media
      • Rola kontekstu pokoleniowego w zarządzaniu
    2. 2
      Skuteczna komunikacja z różnymi pokoleniami
      • Priorytety poszczególnych pokoleń
      • Obawy, nadzieje i oczekiwania motywacyjne
      • Symulacje rozmów z pracownikami 4 pokoleń
      • Zadanie domowe do wdrożenia
    3. 3
      Rozwiązywanie konfliktów międzypokoleniowych   
      • System wartości różnych pokoleń
      • Uzyskiwanie synergii w zespole zróżnicowanym wiekowo
      • Budowanie świadomości pracowników
    4. 4
      Sposoby na motywowanie i budowanie zaangażowania w każdym pokoleniu   
      • Różnice w motywowaniu pracowników z różnych pokoleń
      • Wykorzystanie nowych technologii do angażowania najnowszych pokoleń.
      • Przykłady niskokosztowych lub bezkosztowych działań w świecie cyfrowym wpływających na motywację pracowników.

    Damian Dec

    Z wykształcenia politolog, z pasji – trener. Zgodnie z datą urodzenia reprezentuje pokolenie X. Praca wykonywana w środowisku organizacji, instytucji i firm zbliża do pokolenia Y i Z, a zaangażowanie w wychowanie dziecka pozwala na obserwację najnowszych zmian Międzypokoleniowych (jest zaangażowanym ojcem ? ). Posiada Certyfikat Szkoły Trenerów Biznesu i Doradców Personalnych Elżbiety Sołtys, Certyfikat Szkoły Tutorów, aktualnie rozwija warsztat coachingowy w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Absolwent Szkoły Facylitatorów Partnerstw Lokalnych, Absolwent Szkoły Liderów Społeczeństwa Obywatelskiego. Członek Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP. Specjalista Programu EURO-NGO. Współpracuje z Instytutem Millenials

    Szkolenie jest dynamiczne i nie pozwala uczestnikom się nudzić, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu dostarczanych kompetencji.

    W trakcie zajęć uczestnicy z jednej strony przeżywają różne doświadczenia związane z kierowaniem innymi, jak też i zdobywają konkretną, merytoryczną wiedzę opartą na najnowszych odkryciach z dziedziny zarządzania i badań organizacji.

    • Kierownicy i Liderzy:
      • Osoby pełniące funkcje kierownicze i zarządzające zespołami z różnych pokoleń.
      • Liderzy, którzy chcą zrozumieć, jak skutecznie motywować i współpracować z pracownikami różnych grup wiekowych.
    • Zespoły HR:
      • Specjaliści ds. zasobów ludzkich, którzy chcą doskonalić strategie rekrutacyjne i retencyjne, uwzględniając różnice pokoleniowe.
      • Osoby odpowiedzialne za rozwój pracowników i kulturę organizacyjną.
    • Pracownicy Działu Szkoleń:
      • Osoby odpowiedzialne za rozwijanie umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych w zespole.
      • Trenerzy i instruktorzy, którzy prowadzą szkolenia w obszarze zarządzania zespołami.
    • Specjaliści ds. Organizacji:
      • Osoby zajmujące się zarządzaniem zmianą i transformacją organizacyjną.
      • Analitycy ds. organizacji, którzy chcą zrozumieć, jakie czynniki wpływają na efektywność pracy różnych pokoleń.
    • Przedsiębiorcy i Właściciele Firm:
      • Osoby zarządzające małymi lub średnimi firmami, które chcą zwiększyć efektywność zespołów i zrozumieć, jak radzić sobie z różnicami pokoleniowymi w miejscu pracy.

    Zapraszamy na innowacyjne szkolenie, które w niezwykle angażujący sposób uczy komunikacji i zarządzania zespołem zróżnicowanym wiekowo ze szczególnym uwzględnieniem młodych „trudnych” pracowników.  Duży nacisk jest tu położony na motywowanie pracowników, prowadzenie rozmów dyscyplinujących oraz udzielanie informacji zwrotnych.

    Szkolenie jest dynamiczne i nie pozwala uczestnikom się nudzić, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu dostarczanych kompetencji.

    W trakcie zajęć uczestnicy z jednej strony przeżywają różne doświadczenia związane z kierowaniem innymi, jak też i zdobywają konkretną, merytoryczną wiedzę opartą na najnowszych odkryciach z dziedziny zarządzania i badań organizacji.

    Program szkolenia

    1.    Charakterystyka pokoleń: X, Y, Z   

    • Cechy charakterystyczne
    • Podobieństwa i różnice międzypokoleniowe
    • Rola, jaką dla kształtowania nowego pokolenia pełnią nowe media
    • Rola kontekstu pokoleniowego w zarządzaniu

    2.    Skuteczna komunikacja z różnymi pokoleniami

    • Priorytety poszczególnych pokoleń
    • Obawy, nadzieje i oczekiwania motywacyjne
    • Symulacje rozmów z pracownikami 4 pokoleń
    • Zadanie domowe do wdrożenia

    3.    Rozwiązywanie konfliktów międzypokoleniowych   

    • System wartości różnych pokoleń
    • Uzyskiwanie synergii w zespole zróżnicowanym wiekowo
    • Budowanie świadomości pracowników

    4.    Sposoby na motywowanie i budowanie zaangażowania w każdym pokoleniu   

    • Różnice w motywowaniu pracowników z różnych pokoleń
    • Wykorzystanie nowych technologii do angażowania najnowszych pokoleń.
    • Przykłady niskokosztowych lub bezkosztowych działań w świecie cyfrowym wpływających na motywację pracowników.

    Nie znalazłeś terminu szkolenia? Obecnie realizujemy je jedynie w formule zamkniętej.

    Skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o możliwości przeprowadzenia szkolenia zamkniętego dla Twojej organizacji.