Szkolenia zamknięte dla organizacji

Online i stacjonarnie

Szukasz szkolenia w 100% dostosowanego do potrzeb odbiorców? Zaprojektujemy unikalne szkolenie w formule zamkniętej, które odpowie na wyzwania, przed jakimi stoi Twoja organizacja.

Do szkoleń zamkniętych podchodzimy w sposób procesowy i pracujemy tak, jakbyśmy byli częścią działu HR. Realizujemy zarówno pojedyncze szkolenia, jak i cykle szkoleń oraz całe projekty szkoleniowo-rozwojowe.

Zobacz, jak projektujemy szkolenia zamknięte

szkolenia zamknięte

Otrzymujesz całościowe wsparcie projektowe

Jeśli potrzebujesz, pomagamy w sprecyzowaniu celu szkolenia. Badamy potrzeby rozwojowe i oczekiwania interesariuszy. Zadbamy także o salę i stronę techniczną szkolenia. Zorganizujemy również catering, noclegi i dojazd. A samo szkolenie możemy przeprowadzić w siedzibie Twojej firmy, wyjazdowo lub online.

Zorganizowaliśmy już ponad 2000 szkoleń zamkniętych

Sprawdź referencje

Zrealizujemy szkolenie z zakresu, jakiego potrzebujesz

1

Szkolenia zamknięte organizujemy dla każdego obszaru funkcjonalnego w organizacji np.: dla produkcji, dla działu zakupów, dla cła i logistyki.

2

Prowadzimy szkolenia z szeroko pojętych zmian prawnych m.in.: prawo pracy, prawo budowlane, prawo celne.

3

Rozwijamy umiejętności osób kierujących pracą innych ludzi na wszystkich szczeblach zarządzania np.: dla liderów – zarządzanie zespołem produkcyjnym, dla menedżerów motywowanie w pracy hybrydowej.

4

Doskonalimy kompetencje osobiste np.: odporność psychiczna, organizacja czasu w pracy zdalnej.

5

Podczas szkoleń zamkniętych czasami wykorzystujemy narzędzia diagnostyczne m.in. FRIS, TTI Success Insights.

Potrzebujesz szkolenia w 100% dostosowanego do potrzeb Twoich pracowników? Zorganizujemy je dla Ciebie!

Skontaktuj się z nami

A Ty jakiego szkolenia szukasz?

Szkolenie zamknięte

Idealne, gdy:

  • zespół potrzebuje zaktualizować wiedzę fachową,
  • grupa pracowników rozwija tę samą kompetencję.

Wybrane realizacje:

  • Szkolenie online dla ponad 80 osób z 6 zakładów produkcyjnych w holdingu – aktualizacja wiedzy na temat AEO
  • Szkolenia dla kilku klientów z branży SSC/BPO na temat różnych aspektów pracy hybrydowej.

Cykl szkoleń zamkniętych

Sprawdzą się, gdy:

  • zespół wkracza na wspólną ścieżkę rozwojową i w ciągu kilku dni szkoleniowych zdobywa wiedzę, a między spotkaniami ćwiczy nowe umiejętności w praktyce,
  • trzeba równolegle przeszkolić dużo osób w wielu grupach.

Wybrane realizacje:

  • Szkolenia z obszaru mobbingu dla 26 grup w 5 lokalizacjach w kraju – dla klienta z branży górniczej;
  • Cykl szkoleń z samoobrony dla poborców podatkowych.
  • Cykle szkoleń dla kadry zarządzającej w oparciu o model FRIS dla wielu klientów z różnych branż.

Korporacyjny program rozwojowy

Programy takie składają się zazwyczaj z kilkunastu lub kilkudziesięciu dni zajęć realizowanych na przestrzeni kilku lub kilkunastu miesięcy. Przeprowadzamy je ściśle według globalnych standardów firmy dla jej oddziału w Polsce lub w innych krajach. Programy są uruchamiane cyklicznie, np. co roku.

Wybrane realizacje:

  1. Dla klienta z branży automotive i techniki przemysłowej prowadzimy od 9 lat korporacyjny program rozwojowy przygotowujący do objęcia funkcji menedżerskiej. Zrealizowaliśmy już 7 edycji programu, wzięło w nich udział łącznie ponad 100 osób.
  2. Prowadzenie w języku angielskim szkolenia z negocjacji w ramach korporacyjnego programu rozwojowego dla klienta z branży gastronomicznej o zasięgu europejskim.

Czekamy, by zaprojektować szkolenie zamknięte dla Twojej firmy

Przeczytaj, jak pracujemy i skontaktuj się z osobą, która działa tak, jak lubisz

Natalia Rudolf

Natalia Rudolf-Niewójt

n.rudolf@vade.com.pl 71 341 85 10 w. 34
Gdy przygotowuję ofertę szkolenia zamkniętego, to ważny jest dla mnie szerszy kontekst sytuacji Klienta, bo pozwala odkryć nieoczywiste potrzeby i pokazuje dodatkowe możliwości. W kontakcie z Klientem najbardziej lubię tę chwilę, gdy moja pomysłowość i innowacyjność spotyka się po drugiej stronie z otwartością i zaufaniem. Cieszę się, gdy mogę zrobić dla Klienta więcej, niż oczekiwał. Zwłaszcza, gdy realizujemy projekty cyklicznie lub dla wielu grup równolegle i zadowoleni uczestnicy stają się rzecznikami działań rozwojowych wewnątrz organizacji.
Agnieszka Podralska
Najchętniej kontaktuję się z klientami drogą mailową. Wtedy mogę poprosić o pełne informacje dotyczące potrzeb szkoleniowych i daję klientowi czas na ich przemyślenie. Otrzymuję wtedy pełen pakiet danych, na których mogę pracować i rozkładać je na czynniki pierwsze przygotowując projekty szkoleniowe. Synchronizacja działań ma dla mnie duże znaczenie 🙂
Agata Tkaczyk
Lubię kontakt z klientami i zaangażowanie w proces rozwojowy. Dążę do zrozumienia celu realizacji projektu. Bardzo ważne są dla mnie kontakty międzyludzkie, sprawnie działam wtedy, kiedy mogę dać innym wsparcie. Jestem doceniana za empatię, okazywanie osobistego zaangażowania.
Mikołaj Rudolf
Najchętniej kontaktuję się z klientami telefonicznie. W trakcie rozmowy pytam o potrzeby i fakty istotne przy tworzeniu projektu szkoleniowego. Otrzymując pełne informacje eliminuję jednocześnie ograniczenia i ryzyka, na które możemy napotkać w trakcie jego realizacji. Dzięki rozmowie mam okazję wysłuchać nie tylko oczekiwań wobec szkolenia, ale i obaw z nim związanych 🙂