Szkolenia dla instytucji publicznych
Zarządzaj sprawniej i bezpieczniej instytucją dzięki opanowaniu tzw. „twardej tematyki” związanej ze stosowaniem przepisów (np. Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, KPA, czy Finanse publiczne). Z kolei szkolenia obsługi pacjenta, standardy obsługi klienta w urzędzie czy etyka w pracy urzędnika, to szkolenia z tzw. „tematyki miękkiej”. Rozwijaj z nami umiejętności i wiedzę z obu tych obszarów. O skuteczności naszych szkoleń świadczą głosy licznych zadowolonych uczestników.
Dlaczego warto skorzystać?
Poznaj nasze aktualne szkolenia
Wszystkie szkolenia otwarte możemy zorganizować również w formule zamkniętej.
Sprawdź naszą ofertę szkoleń zamkniętych!
Co o nas mówią?
Jeden z najlepszych szkoleniowców. Olbrzymia wiedza praktyczna.
Po szkoleniu „Prawo budowlane – zmiany 2020”- wykładowca Gabriel Marek.
Szkolenie prowadzone w sposób jasny, komunikatywny.
Udzielane są odpowiedzi na zadawane pytania uczestników, rozwiązywanie problemów, podawanie przykładów.
Szkolenie prowadzone wzorowo.
Bardzo dużo cennych informacji opartych na praktyce zawodowej wykładowcy.