Zarządzanie zmianami i rozwiązywanie konfliktów

Dzięki temu szkoleniu zdobędziesz wiedzę o tym:

  • Jak mierzyć poziom realizacji zadań podwładnych i jak kierować nimi poprzez ustalanie celów i obserwację poziomu realizacji ich zadań;
  • Co to jest konflikt i jak możesz się nim posłużyć;
  • Jak reagować i jakie stanowisko zająć w konflikcie;
  • Uzyskasz umiejętność zbudowania Systemu Motywacyjnego;
  • Opanujesz możliwości zarządzania pracownikami, ich zadaniami, premiami i płacami w oparciu o relatywizowane, mierzalne osiągnięcia w czasie, metodą w której nie występuje konflikt lub można go użyć dla dobra organizacji.

Program szkolenia

Dzień I

  1. Nauczysz się przewidywać reakcje podwładnych na zmiany i stosować techniki postępowania z nimi na każdym etapie, także w konflikcie.
  2. Nauczysz się kierować zmianami i utrzymywać ich wyniki, kierując podwładnymi.
  3. Jak to się stało, że zarządzasz?
  4. Douglas McGregor teoria szefa (X) oraz szefa (Y) Kim ty jesteś?
  5. Różnice między zarządzaniem i rządzeniem. Konsekwencje dla ciebie, twoich ludzi i firmy.
  6. „5 x P levels” Pięć kolejnych poziomów (P) autorytetu by Lohn Maxwell.
  7. Wewnętrzny Krytyk i jego rola dla przywódcy.
  8. Pewność siebie w obliczu wiedzy o Toxoplasma Gondii by Robert Sapolsky.
  9. Styl komunikacji w zarządzaniu (Poznaj swój własny styl).
  10. 13 zasad które spełniają menadżerowie odnoszący sukces, by Goffrey James (Global Sales Manager Apple).
  11. Asertywność co to takiego i po co mi to?
  12. Kwestionariusz asertywności, żebyś wiedział kim jesteś.


Dzień II

  1. Po co komu zmiany?
  2. Zarządzanie czy rządzenie.
  3. Składniki Zarządzania Zmianą.
  4. Kurt Levin Modele przeprowadzania zmian (Rozmrożenie zmiana, zamrożenie).
  5. Kto w tych zamianach będzie uczestniczył?
  6. Technika Expose.
  7. Zachowanie lidera w zmianie.
  8. Fazy radzenia sobie ze Zmianą prze pracowników i metody przeprowadzenia personelu do kolejnych następnych faz przez zaangażowanego lidera zespołu.
  9. Wyparcie, Opór, Próbowanie, Adaptacja.
  10. Technika przeprowadzenia podwładnych przez każdą z faz zmiany.
  11. Model GROW, metodyka rozmowy poświęconej delegowaniu celów.
  12. Pytania otwarte i pytania zamknięte w procesie badania rzeczywistości, możliwych opcji i wyboru sposobu dla realizacji celów przez pracownika.
  13. Technika uzyskania potwierdzenia od pracownika że zaakceptował cele.
  14. Rozmowa stylem partycypacyjnym.
  15. Rozmowa stylem konsultacyjnym.
  16. Rozmowa stylem informacyjnym.
  17. Cykl Deminga jako technika samokontroli realizacji zadań i elastyczności podjętych celów.
  18. Feed-back-echo, Informacja zwrotna „Echo” jako metoda codziennej komunikacji w zespołowej realizacji zadań.

Cena zawiera:

  • Dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia.
  • Autorskie materiały szkoleniowe (w formie PDF – przesłane przed rozpoczęciem szkolenia).
  • Zaświadczenia o przebytym szkoleniu dla każdego uczestnika.

Minimalne wymagania sprzętowe dla uczestników:

  • internet o prędkości powyżej 4mbp/s
  • aktualna wersja jednej z przeglądarek: Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari
  • komputery z systemem Windows od wersji 7 w górę, lub MacOS od wersji 10
  • głośniki lub słuchawki
  • kamera, mikrofon
Kompetencje menedżerskie
Pobierz ofertę

Data

25 - 26 Luty 2021
Zakończone!

Czas

09:00 - 15:00

Koszt

952 zł netto

Etykiety

Dwudniowe,
On-line

Lokalizacja

On-line

Organizator

Vademecum - Konferencje i Szkolenia
Telefon
+48 71 341 85 10
Email
vade@vade.com.pl
Strona WWW
https://vade.com.pl

Prowadzący

  • Sławomir Zieliński
    Sławomir Zieliński
    Wielokrotnie piastował kierownicze stanowiska w amerykańskich i niemieckich korporacjach. Prezes Dr Oetker Poland, Prezes Intersnack Poland, Dyrektor Finansowy EBS, Dyrektor Marketingu Bayer, Dyrektor Handlowy Schoeller, Field Menadżer i Trener w Johnson & Johnson Poland. Od kilku lat prowadzi własną, niezależną działalność konsultingowo doradczą na polu zarządzania zmianami, kontrolingu, restrukturyzacji i rozwoju. Zielona Budka, Jutrzenka SA, Colian, EBS, Bank Pocztowy, to tylko kilka organizacji, dla których pracował jako doradca. Bogate doświadczenia w pracy z ludźmi w procesie zmian, koronuje certyfikat Coacha ICC. Zawody; mgr inż. architekt, grafik projektant, specjalista d/s zarządzania, menadżer, Coach ICC, certyfikowany pilot Drona, /bezzałogowego helikoptera, służącego do zdalnego filmowania z lotu ptaka/. Prywatnie; od lat żegluje po morzu /posiada uprawnienia kapitana jachtowego/. Zakochany w kulturze śródziemnomorskiej. Ciągle rysuje i maluje.

Comments are closed