Z poradnika młodego kierownika, czyli jak współpracować z kolegami po awansie

CZY WIESZ, JAK BYĆ DOBRYM SZEFEM I NADAL MIEĆ KOLEGÓW W PRACY?

Jeżeli:

  • właśnie awansowałeś, a koledzy jeszcze tego nie zauważyli i nie zawsze robią to, co im „każesz”
  • zastanawiasz się, jak skutecznie wydawać polecenia kolegom i jak je od nich egzekwować?
  • chcesz zbudować partnerskie relacje w swoim zespole

 to ten warsztat jest dla Ciebie!

Program szkolenia

Jakim szefem chcę być?

  • Moje obawy – 3 razy M
  • Ekologia bycia szefem – równowaga pomiędzy rolami społecznymi i zawodowymi
  • Zostałem szefem – moje expose

Kontrakt społeczny:

  • Zostałem kierownikiem swoich kolegów – i co dalej?
  • Sytuacja się zmieniła – etapy tworzenia zespołu na nowo
  • Sposoby uzgadniania oczekiwań
  • Wzajemne zobowiązania – czy przyjaźń działa w jedną stronę

W co grają ludzie – czyli transakcje Dorosły–Dorosły w komunikacji
ze współpracownikami:

  • Stany „Ja” (Analiza Transakcyjna) i ich praktyczne zastosowanie w kontaktach
    ze współpracownikami
  • Identyfikowanie stanów „Ja” własnych i współpracowników/kolegów
  • Typy transakcji w relacjach i ich konsekwencje
  • Techniki przenoszenia transakcji krzyżowych na transakcję Dorosły-Dorosły
    w komunikacji ze współpracownikami/kolegami

Asertywność szefa na co dzień:

  • Rama problemu a rama celu, czyli jak ma pracować mój zespół?
  • Informacja zwrotna – kiedy działa?
  • Drabina przekonań – czyli jak się tworzą schematy myślowe – dlaczego nie mogę się dogadać z kolegą?

Kuferek menadżera – co się przyda każdemu szefowi:

  • Delegowanie zadań – jak to zrobić, gdy podwładny jest moim kolegą
  • Egzekwowanie założonych celów i zadań od kolegów i przyjaciół
  • Rozliczanie zadań z elementami rozwijania pracowników i ich umiejętności zawodowych
  • Rozliczanie zadań z elementami dyscyplinowania  – sytuacje trudne w zarządzaniu grupą kolegów

W cenie uwzględniono koszty:

  • 16 godzin lekcyjnych intensywnych warsztatów,
  • materiałów szkoleniowych i pomocniczych,
  • serwisu kawowego oraz lunchu,
  • imiennego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.

Zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia, zmiany jego terminu lub zmiany formuły ze szkolenia stacjonarnego na szkolenie ON-LINE, jeśli do daty rozpoczęcia zajęć nie zostaną zniesione obostrzenia związane z organizacją spotkań (w tym szkoleń)  w salach konferencyjnych.

Dokonaj zgłoszenia

Udział w szkoleniu (1 osoba) 1110 zł netto
Dostępne Bilety: 100
Bilety Udział w szkoleniu (1 osoba) zostały wyprzedane. Możesz spróbować wybrać inny bilet.
Kompetencje menedżerskie
Zgłoszenie

Data

7 - 8 Październik 2021

Czas

09:00 - 16:00

Koszt

1 110 zł netto

Etykiety

Dwudniowe,
Katowice

Lokalizacja

Katowice

Organizator

Vademecum - Konferencje i Szkolenia
Telefon
+48 71 341 85 10
Email
vade@vade.com.pl
Strona WWW
https://vade.com.pl

Prowadzący

  • Dorota Jurzysta
    Dorota Jurzysta
    Doświadczony coach ICC, trener biznesu, praktyk i konsultant z zakresu zarządzania. Menadżer wysokiego szczebla z ponad 15-letnim doświadczeniem w kierowaniu spółkami prawa handlowego. W latach 90-tych związana z grupa PPI-ETC, jako dyrektor zarządzający i wiceprezes zarządu RR SERWIS. Poza zarządzaniem zespołami pracowniczymi odpowiadała m.in. za planowanie strategiczne oraz organizację oddziałów zagranicznych w Europie Środkowej (Czechy, Słowacja, Węgry). Przekazuje wiedzę w sposób interesujący, dowcipny, maksymalnie wykorzystując zdobyte doświadczenie. Jej ulubione tematy to zarządzanie strategiczne, finanse dla kadr zarządzających, myślenie analityczne, wnioskowanie, podejmowanie decyzji.

Comments are closed