Skuteczne negocjacje zakupowe – specjalistyczny trening praktyczny

Zapraszamy na specjalistyczny trening przygotowany przez Jacka Jarmuszczaka. O tych zajęciach dotychczasowi uczestnicy powiedzieli m.in. „Najlepsze szkolenie z negocjacji na którym byłem, a byłem na wielu. Polecam!„, „Wszystko oparte na przykładach z pracy i doświadczeniu prowadzącego – SUPER!”.

Jacek Jarmuszczak jest jedynym w Polsce trenerem z doświadczeniem praktycznym sięgającym od zakupów surowców i opakowań dla branży FMCG, przez zakupy dla przemysłu automotive do zakupu usług profesjonalnych (w tym Facility Management) i systemów IT branży usługowej. Dlatego dobrze rozumie różnice w metodach wywierania presji na dostawcach w zależności od branży.

Program szkolenia

  1. Negocjacje krok po kroku, czyli dokładna analiza procesu
  2. Analiza rynku dostawców. Narzędzia budowy wiedzy o rynku:RFI – zapytanie o informację, RFP – zapytanie o propozycję, RFQ – zapytanie o ofertę.
  3. Taktyki kupieckie stosowane na etapie rozpoznania rynku – czyli, negocjacje rozpoczynają się od pierwszego kontaktu z dostawcą.
  4. Pozycjonowanie na osi siła – słabość, profesjonalne narzędzia kupieckie – „Matryca Kraljic” oraz „Model Wiatraka” i model „11Cs”.
  5. Atrakcyjność oczami klienta i atrakcyjność oczami dostawcy.
  6. Budowanie wiedzy o produkcie/usłudze – profesjonalne narzędzie kupieckie „Should Cost Model”
  7. Przygotowanie negocjacji TCO (całkowity koszt posiadania).
  8. Walidacja dostawcy i walidacja oferty – profesjonalne narzędzie kupieckie metoda, metoda ”0-10”?
  9. Negocjacje ramowej umowy zakupowej. Najważniejsze zapisy, gwarantujące respektowanie postanowień umowy.
  10. Jak w łatwy sposób negocjować kary umowne z dostawcą? Techniki negocjacji kar umownych
  11. Kupieckie „złe słowa”, czyli jakich zwrotów unikać i jak formować zdania. Jak budować właściwe relacje z dostawcą.
  12. Techniki obrony ceny przez dostawców.
  13. Dostawca chce podnieść cenę – jak się bronić? – czyli techniki obrony ceny przez kupców.
  14. Negocjacje w różnych kulturach.
  15. Przykłady negocjacji w zależności o stylu negocjatora i kultury kraju
  16. Taktyki negocjacyjne – przedstawienie konkretnych taktyk i przykładów ich stosowania w praktyce
  17. Test stylu negocjatora – ćwiczenie na określenie naturalnego stylu każdego z uczestników.
  18. Gra symulacyjna – negocjacje.
  19. Mowa ciała – omówienie najpopularniejszych zachowań przy stole negocjacyjnym i ich znaczenia
  20. Przygotowanie miejsca negocjacji – praktyczne wskazówki

Cena zawiera:

  • Dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia.
  • Autorskie materiały szkoleniowe (w formie PDF – przesłane przed rozpoczęciem szkolenia).
  • Zaświadczenia o przebytym szkoleniu dla każdego uczestnika.

Minimalne wymagania sprzętowe dla uczestników:

  • internet o prędkości powyżej 4mbp/s
  • aktualna wersja jednej z przeglądarek: Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari
  • komputery z systemem Windows od wersji 7 w górę, lub MacOS od wersji 10
  • głośniki lub słuchawki
  • kamera, mikrofon
Dwie kobiety
Pobierz ofertę

Data

10 - 11 Czerwiec 2021
Zakończone!

Czas

09:00 - 15:00

Koszt

952 zł netto

Etykiety

Dwudniowe,
On-line,
Popularne

Lokalizacja

On-line
Kategoria

Organizator

Vademecum - Konferencje i Szkolenia
Telefon
+48 71 341 85 10
Email
vade@vade.com.pl
Strona WWW
https://vade.com.pl

Prowadzący

  • Jacek Jarmuszczak
    Jacek Jarmuszczak
    Praktyk, doświadczony manager zakupów, negocjacji zakupowych i strategii generowania oszczędności na międzynarodowych rynkach. Karierę zawodową rozpoczynał w polskich firmach branży FMCG, dla których prowadził negocjacje zakupowe z dostawcami z całego świata. Później dla dobrze znanej marki i lidera w swoim sektorze firmy Philips jako Global Strategic Buyer oraz Regional Project Manager dla obszaru Azji, tworzył strategię zakupową dla swojej kategorii, budował bazę dostawców, zarządzał relacjami oraz prowadził negocjacje handlowe z kluczowymi dostawcami. Później jako szef działu zakupów elektronicznych w Carlsberg Group, zarządzał zespołem który przeprowadzał ok 600 przetargów rocznie dla wszystkich zakładów na całym świecie. Jako Global Category Manager w Grupie Carlsberg, tworzył strategię zakupową i prowadził negocjacje z kluczowymi dostawcami w najbardziej wymagającym obszarze zakupów: IT, usług profesjonalnych oraz floty samochodowej. Ekspert w dziedzinie aukcji elektronicznych oraz e-systemów zarządzania zakupami. Posiada praktyczne doświadczenie w zakresie wdrażania i usprawniania narzędzi elektronicznych wspierających obszar zakupów (Ocena Dostawcy, Zarządzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych, Aukcje Elektroniczne). Wielomiesięczne kontrakty w Europie Zachodniej, USA, Azji oraz praca w centralnych strukturach globalnej korporacji, dostarczyły ogromnego doświadczenia w zarządzaniu biznesem o charakterze międzykulturowym. Łączna wartość zakupów, które negocjował w trakcie swojego dotychczasowego doświadczenia przekracza miliard Euro i wciąż rośnie.

Comments are closed