OFFICE MANAGER 4.0

Zapraszamy serdecznie na szkolenie, którego celem jest przybliżenie specyfiki pracy na stanowisku Office managera. Szkolenie ma na celu przedstawienie szerokiego spektrum zagadnień jakimi Office manager się zajmuje – od tworzenia procedur po marketing i zarządzanie projektami.

Odbiorcy szkolenia to osoby stawiające pierwsze kroki w roli Office managera, jak również osoby pracujące na stanowiskach administracyjnych oraz asystentki/asystenci Zarządu.

Program szkolenia:

Office Manager – wprowadzenie

  • Office manager czy multi-manager? Czyli zakres obowiązków
  • Rola Office managera w funkcjonowaniu firmy
  • Efektywność pracy – czyli jak odnieść sukces jako Office manager

Dokumentacja firmowa

  • Umowy, kiedy je podpisywać?
  • Jako stworzyć procedurę, która będzie przestrzegana?
  • Jak uporządkować dokumentację firmową?
  • Kto powinien mieć do niej dostęp

Office manager jako koordynator procesów outsourcowanych
(zarządzanie flotą, kadrami, polisami, telefonami itp.)

  • Jak przygotować się do procesu outsourcingu
  • Wartość dodana a marnotrawstwo
  • Kontrola firm trzecich

Projekty oszczędnościowe w firmie

  • Optymalizacja kosztów (centralizacja vs decentralizacja)
  • Efektywniejsze zakupy
  • Renegocjacje obowiązujących umów
  • Leasing, a wynajem krótko lub długoterminowy
  • Narzędzia optymalizujące zakupy
  • Lean, czyli szczupła organizacja (5S, mapowanie procesów, eliminowanie marnotrawstwa)

RODO

  • Podstawowe pojęcia i informacje
  • Zasady przetwarzania danych osobowych
  • Zgoda i obowiązek informacyjny
  • Prawa osób, których dane są przetwarzane
  • Dokumentacja
  • Kary

Sprawna komunikacja

  • Asertywność w komunikacji (np. metoda FUKO)
  • Trudny klient – jak reagować
  • Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym

Nowoczesne biuro

  • Open Space – warto czy nie warto?
  • Co jest niezbędne, co powinno być, a czego być nie musi w przestrzeni biurowej
  • Współpraca z architektem/grafikiem /projektantem

Nowoczesne technologie w służbie Office Managera

  • Mapowanie procesów
  • Elektroniczny obieg dokumentów
  • Automatyzacja i robotyzacja procesów biurowych

Wprowadzenie do zarządzania projektami

  • Co to jest projekt
  • Trójkąt/czworobok zależności (zakres, koszt, czas, jakość)
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Zbieranie zespołu

Cyfrowy marketing

  • Dobra strona to podstawa (persona, optymalizacja, SEO, copywriting)
  • Media społecznościowe – nowe kanały sprzedaży
  • Automatyzacja marketingu
  • Personal branding prezesa

Cena zawiera:

  • 12 godzin dydaktycznych warsztatów.
  • Dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia.
  • Autorskie materiały szkoleniowe (w formie PDF – przesłane przed rozpoczęciem szkolenia).
  • Zaświadczenia o przebytym szkoleniu dla każdego uczestnika.

Nie znalazłeś terminu szkolenia?

Napisz do nas, a otrzymasz informacje o kolejnych planowanych terminach szkolenia.

zarzadzanie organizacja

Data

26 - 27 luty 2020
Zakończone!

Czas

09:00 - 16:00

Koszt

1 110 zł netto

Etykiety

Dwudniowe

Organizator

Vademecum - Konferencje i Szkolenia
Telefon
+48 71 341 85 10
Email
vade@vade.com.pl
Strona WWW
https://vade.com.pl

Prowadzący

  • Dawid Borycka
    Dawid Borycka

    Absolwent Uniwersytetu Opolskiego oraz UE we Wrocławiu, praktyk. Doświadczenie trenerskie zdobył prowadząc wiele szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych min. z tematu zarządzania, optymalizacji, planowania strategicznego i operacyjnego.

    Na codzień wspólnik oraz dyrektor administracji w jednej z większych firm branży TSL na Dolnym Śląsku (obszary planowania strategicznego, operacyjnego, administracji, windykacji, HR, marketingu i promocji oraz IT) w dużej grupie kapitałowej (polskiej). Przeszedł przez wszystkie szczeble kariery – od pracownika administracyjnego przez kierownika działu do dyrektora i wspólnika.

    Od 7 lat ściśle związany z branżą TSL w szczególności w obszarach od planowania strategicznego, operacyjnego, definiowania KPI, robotyzacji i optymalizacji procesów administracyjnych po budowę magazynów oraz nadzór nad wewnętrznymi projektami informatycznymi. Pracuje w międzynarodowym środowisku, dzięki czemu miał okazję doświadczyć różnic kulturowych, które nie pozostają bez znaczenia podczas formowania zespołów projektowych.

    Podczas szkoleń zwraca szczególną uwagę na kluczowe aspekty projektu czyli zakres, czas oraz koszty. Uczestniczy szkoleń dostają praktyczną wiedzę (case study). Wszystko to przekazuje w oparciu o własne doświadczenia w projektach, które się udały oraz tych, (a może przede wszystkim), które zakończyły się niepowodzeniem.

Comments are closed