Metodyka zarządzania zespołem rozproszonym pracującym stacjonarnie i zdalnie. Techniki i praktyka

Dzięki temu szkoleniu:

  • Poznasz swoje indywidualne preferencje dziś, styl zarządzania i mechanizmy, które tobą kierują w zmianie,
    ale też nauczysz się stosować nowe techniki w zarządzaniu rozproszonymi zespołami.
  • Nauczysz się stosowania kilku metod kontroli nad sobą oraz obserwacji podwładnych.
  • Poznasz metodykę Zarządzania przez Cele poprzez raportowanie, systematyczne nadzorowanie, kontrolę wykonania zleconych celów oraz projektowe traktowanie klientów, zadań i obowiązków podwładnych.
  • Będziesz wiedział, jak wprowadzić projektową strukturę zadań swoich podwładnych i jak przy minimalnym wkładzie czasu i ograniczonych środkach dostępnego kontaktu móc poznać na jakim etapie jest realizacja każdego ze zleconych zadań.
  • Usprawnisz swoje metody oceny i rozwoju podwładnych.
  • Opanujesz możliwości zarządzania pracownikami, ich zadaniami, premiami i płacami w oparciu
    o relatywizowane, mierzalne osiągnięcia w czasie, metodami w których nie występuje zagrożenie nieporozumieniem lub konflikt wynikający z nie merytorycznych ocen.

Program szkolenia

  1. Co to takiego zespół rozproszony? Definicje nowych form pracy, nieoczywistych z punktu widzenia oceny pracy pracownika przez nieobecnego przełożonego.
  2. Znane metody kierowania działaniami ludzi na odległość.
  3. Jakie musisz mieć niezbędne kwalifikacje i predyspozycje, aby kierować rozproszonym zespołem?
  4. Co to takiego Techniki Wpływu i dlaczego wraz z zadaniami sformułowanymi w projektowe cele, dziś stają się rozwiązaniem problemów zarządczych zespołów rozproszonych?
  5. Płaszczyzny: Komunikacja; Projektowe traktowanie zlecanych zadań oraz Techniki Raportowania realizacji zadań jako podstawa zdalnego zarządzania zespołem rozproszonym.
  6. Elementy metodyki SCRUM w sposobie podziału zadań, współdziałaniu i rozliczaniu ich realizacji w czasie, jako wzorce działania w przypadku dorywczego kontaktu przy realizacji wspólnych celów.
  7. Czy można stosować techniki wpływu, aby zbudować autorytet?
  8. Metoda “ix4” inspire, invent, iniciate, implement. Inspiruj, odkrywaj, rozpoczynaj, wprowadzaj.
  9. KAIZEN stosowane jako technika wpływu.
  10. “5x why?” wpływanie przez zadawanie pytań.
  11. Kierowanie podwładnymi po przez zadawanie pytań metodyką GROW.
  12. Zarządzanie Projektem jako najwyższa forma kwalifikacji w kierowaniu przez stosowanie wpływu.
  13. Ocena Okresowa jako metoda aktywacji pracownika i technika wpływu na poziom realizacji zadań.
  14. Arkusz oceny personalnej. Metodyka stosowania. Szablony obowiązków przełożonego.
  15. Oceniane 9 obszarów aktywności podwładnego.
  16. Ocenianie stałą, oczywistą, 5 stopniową skalą.
  17. Ocena Okresowa – jednak w 4 oczy. Kiedy, jak i z jaką częstotliwością.
  18. Zarządzanie przez cele projektowe.
  19. Cele, ich cechy i parametry projektowe rozliczane w raportowaniu.
  20. Jak budować cele i jak je delegować techniką dekretowania.
  21. Technika Expose.
  22. Czy umiesz przewidzieć zachowanie twojego podwładnego w sytuacjach manipulacyjnych, gdy zastosujesz techniki wpływu?
  23. Cykl Deminga jako technika samokontroli realizacji zadań i elastyczności podjętych celów.
  24. Feed-back-echo, Informacja zwrotna „Echo” jako metoda codziennej komunikacji w zespołowej realizacji zadań.

Cena zawiera:

  • Dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia.
  • Autorskie materiały szkoleniowe (w formie PDF – przesłane przed rozpoczęciem szkolenia).
  • Zaświadczenia o przebytym szkoleniu dla każdego uczestnika.

Minimalne wymagania sprzętowe dla uczestników:

  • internet o prędkości powyżej 4mbp/s
  • aktualna wersja jednej z przeglądarek: Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari
  • komputery z systemem Windows od wersji 7 w górę, lub MacOS od wersji 10
  • głośniki lub słuchawki
  • kamera, mikrofon
Kompetencje menedżerskie
Pobierz ofertę

Data

27 maja 2021
Zakończone!

Czas

09:00 - 15:00

Koszt

552 zł netto

Etykiety

On-line

Lokalizacja

On-line

Organizator

Vademecum - Konferencje i Szkolenia
Telefon
+48 71 341 85 10
Email
vade@vade.com.pl
Strona WWW
https://vade.com.pl

Prowadzący

  • Sławomir Zieliński
    Sławomir Zieliński
    Wielokrotnie piastował kierownicze stanowiska w amerykańskich i niemieckich korporacjach. Prezes Dr Oetker Poland, Prezes Intersnack Poland, Dyrektor Finansowy EBS, Dyrektor Marketingu Bayer, Dyrektor Handlowy Schoeller, Field Menadżer i Trener w Johnson & Johnson Poland. Od kilku lat prowadzi własną, niezależną działalność konsultingowo doradczą na polu zarządzania zmianami, kontrolingu, restrukturyzacji i rozwoju. Zielona Budka, Jutrzenka SA, Colian, EBS, Bank Pocztowy, to tylko kilka organizacji, dla których pracował jako doradca. Bogate doświadczenia w pracy z ludźmi w procesie zmian, koronuje certyfikat Coacha ICC. Zawody; mgr inż. architekt, grafik projektant, specjalista d/s zarządzania, menadżer, Coach ICC, certyfikowany pilot Drona, /bezzałogowego helikoptera, służącego do zdalnego filmowania z lotu ptaka/. Prywatnie; od lat żegluje po morzu /posiada uprawnienia kapitana jachtowego/. Zakochany w kulturze śródziemnomorskiej. Ciągle rysuje i maluje.

Comments are closed