BRYGADZISTA – warsztat lidera
Role skutecznego lidera, funkcja, misja, droga.
Budowanie zespołu i kierowanie pracownikami.
Metody zarządzania.
Techniki wywierania wpływu i zadawanie pytań
Zapraszamy na szkolenie on-line Liderów Zespołów, Brygadzistów, Kierowników działów, oraz wszystkich na drodze do objęcia tych stanowisk.
Cel szkolenia:
- Zdobycie wiedzy o „Drodze Lidera”, kim trzeba się stać i jak tam zmierzać by dostarczyć zespołowi powody do akceptacji Ciebie jako szefa, a nawet przywódcy.
- Poznanie swoich technik podejmowania decyzji i ich wpływ na zespół oraz zastosowanie innych metod kierowania procesami zarządczymi.
- Uzyskanie wszystkich koniecznych umiejętności niezbędnych do samodzielnego wprowadzenia i stosowania metod i technik zarządzania organizacją na każdym szczeblu.
- Zbadanie, rozwój i udoskonalenie swojego procesu podejmowania decyzji.
- Nowa rzeczywistość w/po pandemii. Co to zmienia? Jakie to rodzi nowe aspekty w zarządzaniu.
Program szkolenia
Dzień I
- Rozwój menadżera, brygadzisty, szefa (misja, funkcja, obowiązek, droga).
- Kim jesteś dzisiaj? Kim musisz się stać?
- Znane metody kierowania działaniami ludzi.
- Co to takiego Techniki Wpływu?
- Czy można stosować techniki wpływania, aby zbudować autorytet?
- Po co komu autorytet i co to takiego?
- Włącz „Wewnętrznego Krytyka”
- Costoplasmossa Gondi, podstawa utraty zaufania do swoich własnych mechanizmów reagowania.
- Method “ix4” – inspire, invent, initiate, implement. Inspiruj, odkrywaj, rozpoczynaj, wprowadzaj.
- KAIZEN – stosowane jako technika wpływu.
- “5x why ?” wpływanie przez zadawanie pytań.
- Metodyka procesu podejmowania decyzji. 3 Kroki. Zasada 40-70. Disney. Usuń emocje.
- Co wiesz o konflikcie w organizacji i jak nim zarządzać (rodzaje i charakterystyka 6 faz konfliktu)
- 5 Modeli postawy podwładnego wobec konfliktu.
- Działania lidera zespołu w konflikcie „Zarządzanie Zgodą” czyli 5 faz budowy zaufania.
- 7 kroków, aby poznać wartość stojącą za stanowiskiem podwładnego w konflikcie.
- Fazy radzenia sobie ze zmianą przez pracowników i metody przeprowadzenia personelu
do kolejnych następnych faz przez zaangażowanego lidera zespołu. - Zachowanie lidera w zmianie. Geneza pochodzenia zmian.
- Wyparcie, Opór, Próbowanie, Adaptacja.
Dzień II
- Budowanie zespołu w podstawowych krokach i jako nie mająca końca droga.
- Rytm dnia. Rozmowa codzienna. Cykle tygodniowe. Ewaluacja miesięczna.
- Trochę kierowania projektami „Sprintu” w stylu „SCRUM” i dojedziesz do celu wpływając na wyniki podwładnych.
- “GROW” – technika codziennego wpływania na podwładnych przez zadawanie pytań.
- Ocena Okresowa jako metoda aktywacji pracownika i technika wpływu na poziom realizacji zadań w oparciu o „GROW”
- Arkusz oceny personalnej. Oceniane 9 obszarów aktywności podwładnego.
Oceniane 5 stopniową skalą Spotkanie Oceny Okresowej. - Rodzaje konfliktów, o których dowiesz się ostatni.
- Fazy Konfliktu.
- 20 pytań, czyli model rozmowy GROW jako najwyższy poziom kwalifikacji kierowniczych.
- Czy umiesz przewidzieć zachowanie twojego podwładnego w sytuacjach manipulacyjnych,
gdy zastosujesz techniki wpływu? - Zarządzanie Projektem jako najwyższa forma kwalifikacji w kierowaniu przez stosowanie techniki wpływu na zespół nie podległy Ci bezpośrednio.
Cena zawiera:
- Dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia.
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Zaświadczenia o przebytym szkoleniu dla każdego uczestnika.
Minimalne wymagania sprzętowe dla uczestników:
- internet o prędkości powyżej 4mbp/s
- aktualna wersja jednej z przeglądarek: Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari
- komputery z systemem Windows od wersji 7 w górę, lub MacOS od wersji 10
- głośniki lub słuchawki
- kamera, mikrofon
Prowadzący
-
Sławomir ZielińskiWielokrotnie piastował kierownicze stanowiska w amerykańskich i niemieckich korporacjach. Prezes Dr Oetker Poland, Prezes Intersnack Poland, Dyrektor Finansowy EBS, Dyrektor Marketingu Bayer, Dyrektor Handlowy Schoeller, Field Menadżer i Trener w Johnson & Johnson Poland. Od kilku lat prowadzi własną, niezależną działalność konsultingowo doradczą na polu zarządzania zmianami, kontrolingu, restrukturyzacji i rozwoju. Zielona Budka, Jutrzenka SA, Colian, EBS, Bank Pocztowy, to tylko kilka organizacji, dla których pracował jako doradca. Bogate doświadczenia w pracy z ludźmi w procesie zmian, koronuje certyfikat Coacha ICC. Zawody; mgr inż. architekt, grafik projektant, specjalista d/s zarządzania, menadżer, Coach ICC, certyfikowany pilot Drona, /bezzałogowego helikoptera, służącego do zdalnego filmowania z lotu ptaka/. Prywatnie; od lat żegluje po morzu /posiada uprawnienia kapitana jachtowego/. Zakochany w kulturze śródziemnomorskiej. Ciągle rysuje i maluje.