Akademia Automatyzacji i Robotyzacji – szkolenie dla firm, które chcą zredukować nawet o 53% swoje koszty i generować oszczędności w administracji bez ryzyka

Wiele organizacji ma poczucie, że ich pracownicy w tzw. back office (administracja, księgowość, kadry, wsparcie sprzedaży) poświęcają zbyt dużo czasu przepisując dane z jednego systemu do drugiego, wysyłając do klientów identyczne maile z przypomnieniem o płatności, czy generując cykliczne, powtarzalne raporty i zestawienia…

Możemy coś na to poradzić!

Coraz więcej organizacji wprowadza Robotyzację Procesów Biznesowych (RPA – Robotic Process Automation), czyli implementuje aplikacje imitujące i wspierające pracowników w wykonywaniu powtarzalnych i żmudnych czynności. RPA najlepiej sprawdza się na styku systemów, których nie da się zintegrować (bądź z ekonomicznego punktu widzenia jest to nieopłacalne). Pozwól robotom wykonywać odtwórczą pracę i uwolnij kompetencje ludzi do twórczych zadań!

Jeśli któreś z poniższych stwierdzeń jest Ci bliskie:

To nie dla nas, jesteśmy za mali, zwyczajnie nas na to nie stać”

„Nawet jakbyśmy się zdecydowali, to się nigdy nam się nie zwróci”

„Nie mamy pojęcia, jak się za to zabrać…”

to weź udział w szkoleniu on-line i dowiedz się: ▶️ jak wybrać proces do robotyzacji ▶️ jak automatyzować procesy za pomocą RPA (robotów) ▶️ jak policzyć oszczędności wynikające z wdrożenia RPA.

Szkolenie skierowane jest osób decyzyjnych w organizacjach lub osób, które na co dzień zajmują się optymalizacją pracy:

  • Dyrektorów finansowych
    • Dyrektorów/kierowników administracji
    • Dyrektorów/kierowników HR/Kadr
    • Kierowników administracji
    • Osób zajmujących się optymalizacją procesów w firmach (Lean, Six Sigma)

W czasie zajęć dowiesz się: ▶️ jak zaangażować cały zespół w projekty RPA ▶️jak zarządzać zmianą ▶️ jak rozmawiać z zespołem w kontekście obaw ▶️ jak zarządzać projektem RPA ▶️czy warto korzystać z zewnętrznych partnerów.

Program szkolenia

  1. Roboty administracyjne, czyli nowy sposób na oszczędności w firmie
    • Czym jest RPA?
    • Przedstawienie narzędzi.
    • Prezentacja działających robotów.
    • Wyjaśnienie jak RPA może zaoszczędzić czas i pieniądze.
  2. Uczymy się wybierać proces do robotyzacji
    • Jakie procesy nadają się do robotyzacji?
    • Jak zbierać pomysły?
    • Jak skutecznie wykorzystać matrycę wpływu?
    • Koncepcja „Human Path” vs “Robot Path”.
    • Mapowanie procesu do robotyzacji.
  3. Budujemy pierwsze narzędzie
    • Wprowadzenie do narzędzia UI Path Studio X.
    • Jakie są dostępne licencje?
    • Pakiet Office, a współpraca ze Studio X.
    • Czy rzeczywiście każdy może stworzyć własnego robota?
    • Robotyzujemy wybrany proces.
  4. Utrzymujemy robota
    • Analiza rentowności – czy to się nam w ogóle opłaca?
    • Ustalenie wskaźników sukcesu.
    • Przegląd wdrożenia po 3, 6 miesiącach.
  5. Poznajemy robota, czyli zarządzanie zmianą
    • Angażowanie całego zespołu w projekty RPA.
    • Analiza najczęstszych obaw w organizacji.
    • Czy robot „zabierze” mi pracę?
    • Podsumowanie.

Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieli: ▶️ Co to jest RPA ▶️ Jak skutecznie zmapować procesy ▶️ Jak policzyć ROI projektów RPA ▶️ Jak wyznaczyć KPI – kluczowe wskaźniki projektów.

Metody pracy: wykład, praca w grupach, ćwiczenia praktyczne, case study na platformie Teams.

W cenie uwzględniono koszty:

  • 8 godzin lekcyjnych intensywnych warsztatów,
  • materiałów szkoleniowych i pomocniczych,
  • serwisu kawowego oraz lunchu,
  • imiennego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.

Minimalne wymagania sprzętowe dla uczestników:

  • internet o prędkości powyżej 4mbp/s
  • aktualna wersja jednej z przeglądarek: Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari
  • komputery z systemem Windows od wersji 7 w górę, lub MacOS od wersji 10
  • głośniki lub słuchawki
  • kamera, mikrofon
zarzadzanie organizacja
Pobierz ofertę

Data

12 maja 2021
Zakończone!

Czas

09:00 - 15:00

Koszt

552 zł netto

Etykiety

On-line

Lokalizacja

On-line

Organizator

Vademecum - Konferencje i Szkolenia
Telefon
+48 71 341 85 10
Email
vade@vade.com.pl
Strona WWW
https://vade.com.pl

Prowadzący

  • Dawid Borycka
    Dawid Borycka

    Absolwent Uniwersytetu Opolskiego oraz UE we Wrocławiu, praktyk. Doświadczenie trenerskie zdobył prowadząc wiele szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych min. z tematu zarządzania, optymalizacji, planowania strategicznego i operacyjnego.

    Na codzień wspólnik oraz dyrektor administracji w jednej z większych firm branży TSL na Dolnym Śląsku (obszary planowania strategicznego, operacyjnego, administracji, windykacji, HR, marketingu i promocji oraz IT) w dużej grupie kapitałowej (polskiej). Przeszedł przez wszystkie szczeble kariery – od pracownika administracyjnego przez kierownika działu do dyrektora i wspólnika.

    Od 7 lat ściśle związany z branżą TSL w szczególności w obszarach od planowania strategicznego, operacyjnego, definiowania KPI, robotyzacji i optymalizacji procesów administracyjnych po budowę magazynów oraz nadzór nad wewnętrznymi projektami informatycznymi. Pracuje w międzynarodowym środowisku, dzięki czemu miał okazję doświadczyć różnic kulturowych, które nie pozostają bez znaczenia podczas formowania zespołów projektowych.

    Podczas szkoleń zwraca szczególną uwagę na kluczowe aspekty projektu czyli zakres, czas oraz koszty. Uczestniczy szkoleń dostają praktyczną wiedzę (case study). Wszystko to przekazuje w oparciu o własne doświadczenia w projektach, które się udały oraz tych, (a może przede wszystkim), które zakończyły się niepowodzeniem.

Comments are closed